Neequote:Op maandag 20 augustus 2007 16:14 schreef iamredleader het volgende:
Heeft iemand al de video gezien van dat vliegtuig van China Airlines wat gewoon ontploft? Wauw!
Roger, rogerquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:17 schreef B.ertha het volgende:
tvp'tje vanuit de Blackboard-instructieTnt erg gezellig, al een slaapplek gevonden. Ga nu weg, lees later wel terug
BB instructiequote:Op maandag 20 augustus 2007 16:17 schreef B.ertha het volgende:
tvp'tje vanuit de Blackboard-instructieTnt erg gezellig, al een slaapplek gevonden. Ga nu weg, lees later wel terug
Als jij hier over een paar dagen nog steeds bent plaats ik ook een foto van mijzelf. Ik moet even wachten op de vakantiefoto's die m'n vriendin nog even moet opsturen..quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:20 schreef geenaam het volgende:
[..]
Als jij hier over een paar dagen nog steeds bent plaats ik ook een foto van mijzelf. Ik moet even wachten op de vakantiefoto's die m'n vriendin nog even moet opsturen..![]()
Uh oh, the spellquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:22 schreef Etcetera het volgende:
geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:22 schreef Etcetera het volgende:
geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje
en waar kan degene die de link gemist heeft deze vinden?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:27 schreef Etcetera het volgende:
zelfs ik heb een linkje met foto's gepost uiteindelijkdus post maar gewoon
Ik heb geen actuele leuke foto's.. En als ik hier een foto van mezelf post dan moet ik er natuurlijk wel op en top uitzien.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:27 schreef Etcetera het volgende:
zelfs ik heb een linkje met foto's gepost uiteindelijkdus post maar gewoon
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:29 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
en waar kan degene die de link gemist heeft deze vinden?![]()
En jij bent wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |