Jij wil te graag foto's van mij zienquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Foto's, cv, uitreksel van het gemeente register?![]()
Moet je mij even pm'en en dan komt het goed..quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hoe zet ik een foto hier?
Wij hebben hier wel zo'n oude vent en die doet het wel, en ook een echtpaar die lopen profecioneel folders die doen de hele wijk ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:50 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig ben je dan minimaal 2x zo oud (bij ons iig)![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:51 schreef geenaam het volgende:
[..]
Jij wil te graag foto's van mij zien![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:54 schreef Yurithemaster het volgende:
shit betrapt
![]()
* logt snel uit en logt weer in onder zijn kloon
Nooit nagedacht over een stationsfiets? Gaat volgens mij ook nog sneller dan de bus en je bent niet afhankelijk van het verkeer onderweg. Lijn 11 en 15 zitten meestal ook nog tjokvol en zijn tyfusheet in de zomerquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
normaal ben ik ook echt vroeg (zeg maar een half uur van tevoren op de plaats van bestemming) maar dat heb ik niet gered deze keer omdat ik nog op school bezig was met het regelen van toestemming voor m'n stage. ik was redelijk op tijd weg daar (half 1) maar heb lijn 11 gepakt ipv lijn 15 en die laatste ging vééél eerder weg, dan lijn 11, daardoor was ik om 1u op station ipv kwart voor ofzo
ik schijn altijd in de verkeerde bus te stappen geloof ik
wel over gedacht, maar mij teveel gedoe eerlijk gezegdquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:58 schreef erkel het volgende:
[..]
Nooit nagedacht over een stationsfiets? Gaat volgens mij ook nog sneller dan de bus en je bent niet afhankelijk van het verkeer onderweg. Lijn 11 en 15 zitten meestal ook nog tjokvol en zijn tyfusheet in de zomer.
En je wordt onderweg ook nog een beetje wakker![]()
aangenaamquote:
Vooral 's ochtends is dat een hel. Sta je daar met je duffe kop te dringen in de rij bij de busquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:59 schreef iamredleader het volgende:
Volle bussenlijn 12 en 12s in Utrecht, en ik moet elke dag van Utrecht Centraal naar het Galgenwaard
![]()
Ik zit in het raam van een jeugdherberg in Berlijk. Daarover gaat de s-baanquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:00 schreef iamredleader het volgende:
Leuke foto! Wat voo brug is dat in de achtergrond?
Wat heb ik hier nou weer mee te maken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |