quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:52 schreef De_Ananas het volgende:
Krijg ik een brief van de UvA dat m'n inschrijving nog niet binnen is (ondertussen wel al lang als het goed is) en wil ik voor de zekerheid ff bellen. Bel ik het nummer wat op het blaadje staat.
Is het niet in gebruik![]()
Ja, ik bedoel; ik heb me dus ook niet uitgeschreven, hè. Ik heb gewoon helemaal niets gedaan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:07 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
Ik heb me gewoon niet meer ingeschreven. Wat gebeurt er dan eigenlijk?
Story of your life?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:12 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel; ik heb me dus ook niet uitgeschreven, hè. Ik heb gewoon helemaal niets gedaan.
Och, nee, ik had gewoon geen zin meer, maar ik vraag me af of ik me officieel uit moet schrijven, of dat niet inschrijven voldoende is.quote:
Nou, het zit anders; ik deed drie studies tegelijk, en nu heb ik daar geen zin meer in, dus wil ik de studie aan de UvA laten vallen, dus ik heb me gewoon niet meer ingeschreven voor het nieuwe jaar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:24 schreef Sinat het volgende:
Mocht je ooit nog plannen hebben om verder te gaan, zou ik zeker even langs gaan. Hetzelfde geldt voor de IB-Groep --> OV & studiefinaciering.
Als je je studie aan de UvA niet meer wil doen, moet je je wel uitschrijven lijkt mij zo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:26 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
[..]
Nou, het zit anders; ik deed drie studies tegelijk, en nu heb ik daar geen zin meer in, dus wil ik de studie aan de UvA laten vallen, dus ik heb me gewoon niet meer ingeschreven voor het nieuwe jaar.
Mijn studiefinanciering en OV-jaarkaart krijg ik nog wel via mijn andere studies.
Kut. Maar als ik mijzelf niet meer inschrijf voor het nieuwe jaar sta ik toch gewoon niet meer ingeschreven en mag ik toch sowieso niet meer meedoen aan colleges enzovoorts?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:27 schreef Marurk het volgende:
[..]
Als je je studie aan de UvA niet meer wil doen, moet je je wel uitschrijven lijkt mij zo.
Zoiets ja. Tenzij het automatisch gaat maar ga daar maar niet van uit in dit burocratische land.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:28 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
[..]
Kut. Maar als ik mijzelf niet meer inschrijf voor het nieuwe jaar sta ik toch gewoon niet meer ingeschreven en mag ik toch sowieso niet meer meedoen aan colleges enzovoorts?
Kreeg ik vandaag eindelijk een brief terug, bleek ik het betalingsformulier hebben vergeten te tekenen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:05 schreef dasWausmaus het volgende:
Jij krijgt tenminste nog een brief. Ik heb sinds mijn inschrijving niks meer gehoord.
Ik zou nooit zomaar ergens vanuit gaan in dit landquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:28 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
[..]
Kut. Maar als ik mijzelf niet meer inschrijf voor het nieuwe jaar sta ik toch gewoon niet meer ingeschreven en mag ik toch sowieso niet meer meedoen aan colleges enzovoorts?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |