quote:
Serieus? Ik had een jurkje aan. Was dan naar me toe gekomen muts! Zo eng ben ik niet
![]()
.
Om acht uur stond er al een flinke rij om naar binnen te mogen, rond half elf ging ik het hotel in. Daarna nog langer wachten tot je eindelijk aan de beurt was. Er liepen idd heel wat weirdo's, maar heb ook een enkeling erg mooi horen zingen. Een bepaalde jongen (type Herman) werd een keer of zes geinterviewd, type Kevin werd ook achterna gezeten en er was ook een meisje dat de meest rare moves maakte voor de camera.
Het duurde allemaal zo lang dat ik op een gegeven moment even ging strekken. Vrijwel METEEN stond er een camera man voor me en werd er een microfoon onder mijn neus geduwd.
''Wat deed jij daar?''
''Eh strekken?''
''Strippen?''
''Nee, strekken.''
''Doe nog eens!''
''Nee, dank je.''
''Ik wil jou wel gestrekt zien.''
''
.''Daarna nog wat vragen over mijn kleding en mijn eventueel aanwezige zangtalent. De man die me interviewde was btw wel grappig, maar ergens ook irritant. Hij lokte je echt uit, maar ik ging er niet echt op in, dus was hij snel weer weg
![]()
. Tegen andere deelnemers heb ik hem verhalen horen vertellen over zijn achterwerk, dat het een waar kunstwerk was ofzo
![]()
. Ook raakte hij telkens iedereen aan om dubbelzinnige complimentjes te maken.
De auditie zelf vond ik op zich wel goed gaan en idd wat BVO zei... Ze keken een hele andere kant op, deden ongeinteresseerd, maar ik bleef gewoon stug doorzingen en keek ze alle drie telkens recht in de ogen aan. Daardoor had ik na een tijd WEL hun interesse
![]()
.
''Ik vond het een beetje saai en daarom ben je niet door.''
''En wat was er dan precies saai?''
''Gewoon saai, ik vond het niet overtuigend genoeg.''
''Prima, een fijne dag nog.''Ik was ergens best beledigd dat ze het saai vonden, maar was het toch ook wel weer met ze eens. Ik twijfelde vooraf al of ik het nummer wel zou gaan doen. Ik wilde eerst Eternal Flame zingen, maar dat zou (idd) saai gevonden kunnen worden. Dus ging ik over op Nothing compares to you. Toen ik er uiteindelijk stond heb ik toch maar Eternal Flame gedaan. Daarnaast had ik ook wel nagedacht over mijn choreografie en het uitgevoerd, maar het blijft toch wel een rustig nummer. Jammer, maar voor hen een gemis, niet voor mij
![]()
.
Buiten aangekomen werd ik bestormd door een mevrouw die een talentenjacht organiseerde voor TV Oranje. Wie? Juist, dat dacht ik ook
![]()
. Visitekaartje aangenomen en ze gaat me nog bellen zei ze.
Toch wel weer een belevenis op zich, al had ik wat betere feedback iets meer gewaardeerd. Wat moet ik nou met ''gewoon saai''?