''Is werkzoekende''quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:05 schreef Keiichi het volgende:
Maandag rustdag![]()
Je zou hard aan de arbeid moeten zijn vandaag![]()
slaap jij altijd zittend?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zit ik zo nog lekker te slapen, wordt ik wakker, hoor ik'' VROEM VROEM IEEEEEEEEEEEEEE VROEM VROEM''
Dat irritantte gebrom en gepiep van de 2dehands graafmachines!
klacht: Ga maar op de dag des heeren graven, maar neit op mijn rustdag , stelletje gra(a)ftakken
liggend, lamlul, ik ben net wakkerquote:
ik was aan de nachtbaggerquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:07 schreef crossover het volgende:
Je lag om 2 uur nog te slapen?
Is dat fijner zittend slapen ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zit ik zo nog lekker te slapen
Omg, lamme tak.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik was aan de nachtbagger
anders reageer je inhoudelijk i.p.v als een verzuurde [POL] of [NWS] ganger de taalpurist aan het uithangen zijnquote:
Bite mequote:
Tuurlijk, wtf denk je, eerst van mijn verdiende vakantie geneiten na 5 jaar lang slavenarbeidquote:
I'll see you in court!quote:
Doe dat van je vakantie geld en niet van je uitkering.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Tuurlijk, wtf denk je, eerst van mijn verdiende vakantie geneiten na 5 jaar lang slavenarbeid
Ja, hier ook. Baggeren hequote:Op maandag 20 augustus 2007 14:07 schreef crossover het volgende:
Je lag om 2 uur nog te slapen?
Voel je je nu beledigd ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
anders reageer je inhoudelijk i.p.v als een verzuurde [POL] of [NWS] ganger de taalpurist aan het uithangen zijn
Teunebeun!quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:19 schreef Teunebeun het volgende:
Jezus man klager.
Ik heb al 1 jaar allemaal machines voor mijn huis. Iedere morgen beginnen ze weer om 7 uur.
En ik heb nog niet eens geklaagd daarover cool he.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |