Wij moeders zijn de breezermeiden avant la lettrequote:Op maandag 20 augustus 2007 12:27 schreef nietzman het volgende:
Wieckse rosé. Heerlijk. Heb m'n moeder voor het eerst dronken gezien..
alleen dat al lijkt me reden genoeg om het spul te verbieden. moeders moeten koken, snotneuzen vegen en op zaterdag avond rond 22:00 een beetje tipsy worden van hun 2e sherrietje wanneer de buren op visite komen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:27 schreef nietzman het volgende:
Wieckse rosé. Heerlijk. Heb m'n moeder voor het eerst dronken gezien..
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:25 schreef punchdrunk het volgende:
nou, dat heeft mijn lauwe ochtendplasje ook na een avondje stappen. en hoewel de smaak en substantie ervan waarschijnlijk superieur is aan dat lamlendige kutdrankje dat ze verkopen, zou ik het niet met goed fatsoen aan de toog willen aanbieden.
Hoegaarden roséquote:
wieckse rose is een aanvulling aan het bierassortiment zoals talpa een aanvulling was aan het zenderassortiment, om maar eens aansluiting te zoeken bij een populair KLB-onderwerp.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:53 schreef adwin het volgende:
Wieckse Rose + alle andere rose bieren die nederland dit jaar rijker is geworden is gewoon een goede aanvulling in het bierassortiment. Het is fris en fruitig en als je op een warme dag een terrasje opzoekt en je hebt zin in een keer iets anders dan dat standaard witbiertje dan is rosebier een prima oplossing!
Drank niet drinken omdat je bang bent voor wat de mensen zullen denken. Stoer hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:30 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
wieckse rose is een aanvulling aan het bierassortiment zoals talpa een aanvulling was aan het zenderassortiment, om maar eens aansluiting te zoeken bij een populair KLB-onderwerp.
en als je als vent zijnde op een terras in het volle zicht een rosebiertje durft te bestellen verdien je niet beter dan de hoon die je ongetwijfeld ten deel zal vallen. Persoonlijk zou ik nog liever aan de barkeeper van dienst vragen mijn bilnaad uit te schuren met een staalborstel dan dat ik hem zou verzoeken me zo'n potenpils te serveren.
als je nu eens geen zin hebt in een standaard witbiertje (begrijpelijk, ook al niet de meest smakelijke der bieren in mijn opinie), ga dan bij een goed biercafe zitten en bestel een timmermans blanche, een goeie lambieck of een groene(!) duvel.
Mits homo, dan wel natuurlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:53 schreef adwin het volgende:
Wieckse Rose + alle andere rose bieren die nederland dit jaar rijker is geworden is gewoon een goede aanvulling in het bierassortiment. Het is fris en fruitig en als je op een warme dag een terrasje opzoekt en je hebt zin in een keer iets anders dan dat standaard witbiertje dan is rosebier een prima oplossing!
Bwehe, "potenpils"quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:30 schreef punchdrunk het volgende:
Persoonlijk zou ik nog liever aan de barkeeper van dienst vragen mijn bilnaad uit te schuren met een staalborstel dan dat ik hem zou verzoeken me zo'n potenpils te serveren.
begrijp me niet verkeerd; de voornaamste reden om het niet te drinken is omdat het qua smaak, geur en textuur zijn meerdere moet erkennen in een mok vlokkerige schapenzeik. Dat je bij het bestellen ervan dus je gehele reputatie, vriendenkring en geestelijke gezondheid in de waagschaal stelt is secundair, maar inderdaad niet onbelangrijk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:34 schreef Bob. het volgende:
[..]
Drank niet drinken omdat je bang bent voor wat de mensen zullen denken. Stoer hoor.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |