Jaquote:
Niet te voorbarigquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:21 schreef farceman het volgende:
Wat een laffe redactie!
Eindelijk wordt Nix eens gebasht en nu gaan ze een leuke verassing op de bank krijgen
100% zeker weten!!!!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:09 schreef 2live het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat je vandaag wel tot actie overgaat, ik word lichtelijk ongeduldig.![]()
Ik ook. Het is nu echt Oranje boven bij die troel.quote:
Another one dreams of beauty.....quote:
Make my dayquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:24 schreef cobain94 het volgende:
Het gaat over die roos die dennis kapot heeft gemaakt gisteren..persoonlijk bezit...Exit..
De redactie had natuurlijk ook gewoon wat eerder aan kunnen geven dat ze op de bank moesten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:22 schreef tipsch het volgende:
Miljonairs moeten over 15 minuten op de bank zitten. Aangekleed en wel. Amanda zegt dat ze dat niet haalt. Ziet er naar uit dat de planning van de redactie weer in 't honderd loopt, omdat sletje d'r haar niet zit zoals zij dat wil.
En toch hoop ik dat Nix nu ook nog is van achter op z'n flikker krijgt..bijvoorbeeld om die roos.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:24 schreef pullup het volgende:
Jaap jaagt Dennis nog even de stuipen op het lijf vanwege de vernielde roos![]()
Amanda begint steeds meer te lijken op mrs. Slocombe uit ''are you being served''.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook. Het is nu echt Oranje boven bij die troel.
Dat zou echt de kans zijn voor de redactie, maar ze beseffen maar niet dat dit de kans is om ddie miscast te loosenquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:24 schreef cobain94 het volgende:
Het gaat over die roos die dennis kapot heeft gemaakt gisteren..persoonlijk bezit...Exit..
MY DAY TOO!!!!!!!quote:
Hahaha wat een binnenkomerquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:26 schreef FdW het volgende:
[..]
Amanda begint steeds meer te lijken op mrs. Slocombe uit ''are you being served''.![]()
Goedenmorgen zeer gewaardeerde cossterren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |