sins vrijdag heb ik iemand aan de lijn,weet geen antwoord op mijn klachten,zou die idioot in de gaten hebben dat het weeken ook bijna voorbij is? of zijn ze echt achterlijk daar,ik denk dat ik de verbinding verbreek,een gemiddeld varken kan me meer vertellen.UPCquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:57 schreef Biogarde het volgende:
Gek he op dit tijdstip.
Dan sta je heel lang in de wacht.
Chello is niet meer hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:54 schreef fokkieslim het volgende:
kut bedrijf,diegene die je te woord staan na uren wachten lijken me erg dom,waardeloze kutzooi.
Helaas ben ik ook zooo dom .
ik heb door die achterlijke chellovarkens een abbo genomen,bij klachten weten die eikels bij chello geen oplossingen,ze klinken dan ook erg dom daar.
Kun je geen werk krijgen,te stom om te werken,probeer chello
TS heeft misschien een achtergebleven Poolse schoonmaakster uit het Chello gebouw te spreken gekregen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:26 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Chello is niet meer hoor.
*mompelt iets van UPC Breedband tegenwoordig*
dat tref ik blijkbaar elke keer dan,maar het zou me niet verbazen,maar ik denk dat de meeste polen slimmer zijn dan wat bij upc werkt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:29 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
TS heeft misschien een achtergebleven Poolse schoonmaakster uit het Chello gebouw te spreken gekregen.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:37 schreef Sjibble het volgende:
UPC/ChelloWat voor pauper ben je dan
![]()
![]()
toen ik met mijn klacht begon te bellen,was het chello,quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:26 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Chello is niet meer hoor.
*mompelt iets van UPC Breedband tegenwoordig*
Jij zal een leuke telefoonrekening hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:05 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
sins vrijdag heb ik iemand aan de lijn,weet geen antwoord op mijn klachten,zou die idioot in de gaten hebben dat het weeken ook bijna voorbij is? of zijn ze echt achterlijk daar,ik denk dat ik de verbinding verbreek,een gemiddeld varken kan me meer vertellen.UPC![]()
![]()
![]()
ik
![]()
![]()
en upc
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou dan hang je al flink wat maanden aan de lijn, zou niet graag jouw telefoonrekening willen zienquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:47 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
toen ik met mijn klacht begon te bellen,was het chello,
niet zo slim van fokkieslimquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:54 schreef fokkieslim het volgende:
kut bedrijf,diegene die je te woord staan na uren wachten lijken me erg dom,waardeloze kutzooi.
Helaas ben ik ook zooo dom .
ik heb door die achterlijke chellovarkens een abbo genomen,bij klachten weten die eikels bij chello geen oplossingen,ze klinken dan ook erg dom daar.
Kun je geen werk krijgen,te stom om te werken,probeer chello
lijkt leuk maar,die luie varkens nemen vast niet de moeite om de pakketten open te maken,ze hebben de dozen toren hoog in de halflege kantoren staan denk ik.quote:
hoe verzend je dit logo naar upc?quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:29 schreef Mardoek50 het volgende:
Hier ligt de mail server er alweer een paar dagen uit.![]()
[afbeelding]
UPC![]()
Leuk idee, be my guest!quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:02 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
hoe verzend je dit logo naar upc?
zullen we dit met zijn allen doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |