Straks gaan ze zeiken dat je aan copyrightschending doet..quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:06 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Leuk idee, be my guest! [afbeelding]
En gewoon mailen, in de mail invoegen --> afbeelding...
Ik doe niet aan copyrightquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:08 schreef PICHT het volgende:
[..]
Straks gaan ze zeiken dat je aan copyrightschending doet..
Ik scheld op het moment een beetje veelquote:
ken dat probleem, en dan vergeten dat je telefoon niet op MUTE staat ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:11 schreef Sunaebo het volgende:
[..]
Ik scheld op het moment een beetje veel![]()
hier ook! lekker met 2,3 mb/s van een nieuwsserver downloaden. Doe dat maar eens na met je pruts adsl abboquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:13 schreef Flashwin het volgende:
UPCwerkt al jaren naar volle tevredenheid.
en mensen met een glasvezel verbinding lachen kabelinternet gebruikers weer uitquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:59 schreef MrDrako het volgende:
[..]
hier ook! lekker met 2,3 mb/s van een nieuwsserver downloaden. Doe dat maar eens na met je pruts adsl abbo
*meldt*quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:55 schreef thedude0 het volgende:
[..]
en mensen met een glasvezel verbinding lachen kabelinternet gebruikers weer uit
Maar niet van de UPC newsservers, want daar hebben ze de binairy's vanaf gegooid.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:59 schreef MrDrako het volgende:
[..]
hier ook! lekker met 2,3 mb/s van een nieuwsserver downloaden. Doe dat maar eens na met je pruts adsl abbo
Ik hoop dat Xs4all door een meteorietinslag wordt getroffen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:50 schreef F04 het volgende:
Neem XS4all
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |