Misschien, maar ik denk dat er nog meer anti-islam mensen hier zijn die mn lijstje kunnen aanvullenquote:
beter is geen religie te hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:19 schreef RijstNatie het volgende:
niet alle moslims zijn het hier over eens.
net zoals christenen die niet allemaal volgens de bijbel leven.
Tekurr terkurr!quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:21 schreef PeZu het volgende:
they toook ur jobs!!!!!
oh ja ik was nog iets vergeten. Ter aanvulling:quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:19 schreef RijstNatie het volgende:
niet alle moslims zijn het hier over eens.
net zoals christenen die niet allemaal volgens de bijbel leven.
Als ik Moslim was dan had ik het recht om een 6 jarig meisje te nemen en op 9 jarige leeftijd te neuken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:19 schreef -skippybal- het volgende:
Of op je 23e maagd zijn.
onderbouwen!!!!!!!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:22 schreef zarGon het volgende:
Ik ben het niet eens met je.
r u kidding me or what?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:23 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
oh ja ik was nog iets vergeten. Ter aanvulling:
ALLE MOSLIMS ZIJN FUNDAMENTALISTISCHE MOSLIMS. GEMATIGDE MOSLIMS BESTAAN NIET! Kijk maar om je heen of vraag een Moslim over zijn religie. Ze volgen bijna iedere regel op die in de Koran staat. De tango's volgen alle regels op zoals het haten en doden van infidels
Christendom daarentegen kent WEL gematigde Christenen (zoals ik) die meer dan 5 van de 10 geboden overschrijden en schijt aan hebben.![]()
Rebelrebelrebelrebelrebelrebel!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:21 schreef PeZu het volgende:
they toook ur jobs!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |