uziquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:40 schreef bijdehand het volgende:
Als ze op je fiets schieten, moet je terugschieten hè
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:37 schreef dawg het volgende:
Je had ook naar buiten moeten rennen toen je je fiets hoorde vallen, om ze eens ferm toe te spreken over hun onacceptabele gedrag.
Lezen.quote:(er staan er zoveel en het was druk)
ook maarquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:48 schreef Andyy het volgende:
[..]
Mac 10![]()
![]()
HK MP&![]()
http://youtube.com/watch?v=Xk37O80I07M
[afbeelding]
Eens met TS.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:34 schreef Koenholio het volgende:
Klacht: Kutkoters met hun kutvoetbal![]()
![]()
OF je homo bent, kinderen willen alles bewijzen, laat ze. Ik was ook ooit een kind.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:34 schreef Koenholio het volgende:
Godverdegodver!
Ben ik lekker aan het werk. Of nou ja, lekker... ik was gaar als de tyfus maar afgezien daarvan ging het best lekker.![]()
Er liepen de hele tijd al van die koters over te schieten met een voetbal. Wat ze daar zo leuk aan vonden om half 10 's avonds weet ik ook niet, maargoed, als ze dat leuk vinden moeten ze het vooral doen.
Maar wat blijkt als ik om 11 uur vrij ben? Mijn fiets lag op de grond. Oké, geen probleem op zich. Ik stap op, begin te fietsen en... verdomme! Een groot slag in mijn achterwiel!
Geen zuchtje wind de hele avond, dus hij is niet omgewaaid. Ik hoorde al lawaai van een omvallende fiets, maar heb er verder niet op gelet (er staan er zoveel en het was druk). Die klotedinobabys hebben dus gewoon zó hard op mijn fiets geschoten dat er een slag in mijn wiel kwam!
Als ik nou dicht bij mijn werk zou wonen, was het niet zo'n ramp geweest. Maar ik woon in een dorpgat (). Dat is dus even fietsen vanaf de stad. En bultjes opfietsen gaat niet zo makkelijk met zo'n slag. Een bult met een helling van 0,0001 % leek godverdomme wel de Mount Everest.
Klacht: Kutkoters met hun kutvoetbal![]()
![]()
OP quotenquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:07 schreef newsman het volgende:
[..]
OF je homo bent, kinderen willen alles bewijzen, laat ze. Ik was ook ooit een kind.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:48 schreef Andyy het volgende:
[..]
Mac 10![]()
![]()
HK MP&![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:20 schreef Koenholio het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo, klaar. En nu opbokken met dat gezeik.
scherpquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:36 schreef crackhead het volgende:
Tuurlijk. Met een betonnen voetbal?
en dan zo zeggen van: maar ik heb hem toch gekocht?!!11!quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:37 schreef Sjibble het volgende:
[..]
scherp
Ze kunnen er net zo goed op zijn gaan springen, duh.
Ja, dies ook top, maar de uzi vind ik beterquote:
Uzi'squote:Op maandag 20 augustus 2007 00:48 schreef Andyy het volgende:
[..]
Mac 10![]()
![]()
HK MP&![]()
[afbeelding]
random nukequote:Op maandag 20 augustus 2007 01:20 schreef Koenholio het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo, klaar. En nu opbokken met dat gezeik.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:08 schreef WjeroneW het volgende:
Waar mensen soms wel niet over kunnen zeuren.
Durf te wedden dat jij vroeger ook wel eens iets hebt kapotgemaakt (per ongeluk) met een voetbal ofzo..
Tuurlijk kan het per ongeluk gebeurd zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:08 schreef WjeroneW het volgende:
Waar mensen soms wel niet over kunnen zeuren.
Durf te wedden dat jij vroeger ook wel eens iets hebt kapotgemaakt (per ongeluk) met een voetbal ofzo..
okequote:Op maandag 20 augustus 2007 14:04 schreef The_Terminator het volgende:
Ik weet dat voetbal oorlog is, maar ga die discussie over wapens hier maar verder voeren: Vuurwapens in beeld #10
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |