Oh, die zagen wij ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Kijk wat ik zag gisteren
Jaguar;
[afbeelding]
Mooi karretje, alleen jammer van die überlelijke parasolquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Kijk wat ik zag gisteren
Jaguar;
[afbeelding]
Anders werd ie nat van binnen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mooi karretje, alleen jammer van die überlelijke parasol
De suikerspin was lekker hè?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, cool ding was dat!
Maar hij was wel tof.quote:
Voor een suikerspin kon ie er wel mee door.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De suikerspin was lekker hè?.
Ik ben dol op suikerspinnen. Ze kleven zo lekker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Voor een suikerspin kon ie er wel mee door.
Hoe smaakte de spinazie schotel, Bob.je!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:56 schreef Bob. het volgende:
Suikerspin? Waar?![]()
![]()
En mijn iTunes heeft besloten dat het opeens een hekel heeft aan me, en wil niet meer werken.Dus nu zit ik verplicht maar naar de radio te luisteren. Nu Craig David.
![]()
Heerlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe smaakte de spinazie schotel, Bob.je!
Mooiquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Heerlijk.Jij al weer minder misselijk van het vele eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |