Jij noemt jezelf een kut moeder in je sigquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:46 schreef Killer_Mom het volgende:
ik vind Giel op TV leuk. over zijn radio programma's kan ik niets zeggen, want dan lig in nog in mijn nest.![]()
yuppie weer een, Google even zoeken, en ik win een prijs.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:49 schreef newsman het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf een kut moeder in je sigWeird.
Wat is dit nou weer voor zieligheid.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:43 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar heb je verder ook een mening ?![]()
Ik durf het aan
[..]
Welkom op fok.![]()
wat dan nog, dat ruik je niet op je radio. of op TV. hij is gewoon een gave gast.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:00 schreef DrDentz het volgende:
volgens mij stinkt die Giel Beelen echt
Isser wat Newbie ?ach gut.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:03 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor zieligheid.![]()
een brezer en 3 flesjes bier. die gasten heb je ook op FOK.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:03 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor zieligheid.![]()
lolquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:05 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
een brezer en 3 flesjes bier. die gasten heb je ook op FOK.
Sorry iemand van 37, drinkt geen breezah. 3 flesjes bier wahahahahahhahhaa, je kan zo mijn fotoboek chekken heerlijk. Of je hebt zo iemand als Natasia, ik zoek steun de mega kneus wahahahhahahahh.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:05 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
een brezer en 3 flesjes bier. die gasten heb je ook op FOK.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:11 schreef newsman het volgende:
[..]
Sorry iemand van 37, drinkt geen breezah. 3 flesjes bier wahahahahahhahhaa, je kan zo mijn fotoboek chekken heerlijk. Of je hebt zo iemand als Natasia, ik zoek steun de mega kneus wahahahhahahahh.![]()
P.S ben je ook ontschendbaar.
Ik lees de krant van binnenuit, maar ja we hebben simpele zielen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:09 schreef DrDentz het volgende:
hij heeft ook al zeven jaar hetzelfde petje op
Ach gutquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:14 schreef DrDentz het volgende:
Ik lees geen krant alleen shownieuws
en behoorlijk bezopen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:11 schreef newsman het volgende:
[..]
Sorry iemand van 37, drinkt geen breezah. 3 flesjes bier wahahahahahhahhaa, je kan zo mijn fotoboek chekken heerlijk. Of je hebt zo iemand als Natasia, ik zoek steun de mega kneus wahahahhahahahh.![]()
P.S ben je ook ontschendbaar.
dat heb ik weer gemist . hoelang is hij al dood?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:18 schreef newsman het volgende:
[..]
Ach gut, triest he Bart de Graaff is overleden.
wreed, en dat houd t heel FOK bestand bij. als je ontmaagd bent horen we t wel, zonder details, gewoon ja of nee, .quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:22 schreef newsman het volgende:
[..]
En goed in verwijten, hee mensen ik heb Natasia gespot. Ga is schreeuwen weet ik het zeker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |