Ik kijk, dus ik zeik, leer dat maar eens in de klaagbaak.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dan kijk je toch niet? Er is zo veel slechts op TV, je kan niet blijven zeiken, he.
Ja dat ie dat niet durfde, die Giel. Wat een mietje. Meisje. Vrouwtje. Giel. WAAR WAS ZN PET TROUWENS?!?!?!?!?!??!?!!!112quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:58 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
met die big net iel!
Een vent die de kleur roze leuk vindquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja dat ie dat niet durfde, die Giel. Wat een mietje. Meisje. Vrouwtje. Giel. WAAR WAS ZN PET TROUWENS?!?!?!?!?!??!?!!!112
Blijkbaar een typ fout, zal het voor je verberteren hoooooooooooooooor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:11 schreef Feestkabouter het volgende:
schetst (zonder r)
schertsen is iets anders
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee de fout is verbeterd hoooooooooooooooooor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:11 schreef Feestkabouter het volgende:
schetst (zonder r)
schertsen is iets anders
Mwah, meer een loser met een klein pikkie, die gast was toch op een of ander festival, waar hij bloot moest.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:31 schreef Vince_Taylor het volgende:
Giel is toch die gozer met dat kleine pikkie ?
Ik was net op vergeten, heb dat ook maar even verbeterd okquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:11 schreef Feestkabouter het volgende:
schetst (zonder r)
schertsen is iets anders
Nee idd... anders kan ik ook wel de hele tijd gaan zeiken over trieste tekenfilmseries en alles met bo van erven dorens etc etc. Dit programma is zo onbekend dat zelfs een topic erover op fok publiciteit genereert.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dan kijk je toch niet? Er is zo veel slechts op TV, je kan niet blijven zeiken, he.
Maar heb je verder ook een mening ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:40 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Nee idd... anders kan ik ook wel de hele tijd gaan zeiken over trieste tekenfilmseries en alles met bo van erven dorens etc etc. Dit programma is zo onbekend dat zelfs een topic erover op fok publiciteit genereert.
Welkom op fok.quote:vrijdag 20 juli 2007 @ 15:00
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |