Ik denk dat van dat ballonnengeld een tweede cd opgenomen gaat worden; vermoedelijk met Kerstliederen. Want wees nou 'es eerlijk: deze Zuivere Zangers zouden met "Stille Nacht" toch ook best 'es wat creatiefs kunnen doen?
Loekie
quote:
op 10-17-1999 om 04:42 PM schreef Danny het volgende:
We weten verder dat er al minstens 4 teruggestuurd zijn (groepje duitsers)
... en wat hebben al die andere Duitsers dan eigenlijk met al die kaartjes gedaan?
Pony heeft gelijk: we willen onze duppies terug !!! (Al was het alleen maar om te voorkomen dat Buch en Van Gogh straks weer ergens gaan staan collecteren voor de arme bewoners van Huize Wild Vleesch)
Lijkt me in ieder geval een mooi gebaar.
[Goeie vraag trouwens, Pony; zelfs de bewoners van Huize Wild Vleesch heb ik er op de streams nog niet eens over gehoord. Of zouden zij het ook al vergeten zijn? Misschien maakt honger een slapend geheugen wakker deze week!]
quote:
op 10-17-1999 om 09:07 PM schreef Piet het volgende:
De ballonnen zijn de lucht ingegaan zonder kaartjes. Dit was op de live beelden duidelijk te zien. De kaartjes werden er voor de oplating vanaf geknipt om dat de kaartjes te zwaar waren voor de ballonnen.
Oh? En wie is er dan helemaal naar Duitsland gefietst om daar die vier kaartjes van Danny af te leveren?
En: in een donderdagse uitzending spraken Rolf&Daphne toch ook over teruggestuurde kaartjes? Toch?
Zul je zien dat V. het gezegd heeft nadat ze de boodschappen besteld hadden. Met de volgende mededeling: Jullie weten dat er 1x per week boodschappen besteld mogen worden van het budget dat jullie nog hebben. Onze vraag aan jullie is waarom jullie maar voor 98 gulden besteld hebben ipv de (bv) 150 die jullie tot jullie beschikking hadden. Wij hebben er immers de kaarten vergoeding bij gedaan maar ja jullie hebben er niet naar gevraagd!!!! Dus kunnen jullie helaas deze week geen extra boodschappen meer bestellen
quote:
op 10-17-1999 om 09:07 PM schreef Piet het volgende:
De ballonnen zijn de lucht ingegaan zonder kaartjes. Dit was op de live beelden duidelijk te zien. De kaartjes werden er voor de oplating vanaf geknipt om dat de kaartjes te zwaar waren voor de ballonnen.
Volgens mij mochten de ballonnen niet in trossen opgelaten worden, omdat er een of andere luchtmachtbasis in de buurt zat. Daarom werden de koordjes die allemaal in elkaar verwikkeld zaten er af geknipt... een paar trossen wisten te ontsnappen... Good for them!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |