is hij daar alweer mee bezig?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:03 schreef farceman het volgende:
Wat zij dat voor een streken van Brian om elke keer de sigaretten te blijven verstoppen?
Wat zegt ze?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:02 schreef mootie het volgende:
Amandawaaaawwwhaaaaaaaisweernietwahaaaaaaaaahaaaaaateverstaaaaaaahahaaawaaaahaan
Dat was toch persoonlijk bezit. En hij rookt niet dus zou het rouzen zijn... Lijkt me sterk dat ie dat durgt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:02 schreef blomst het volgende:
Heeft Brian de sigaretten weer verstopt?
adem in, adem uit, adem in , adem uitquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:00 schreef ericahysterica het volgende:
amanda ligt uitgeteld in de chill languit op de bank, wat zou zij denken?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:56 schreef akveor het volgende:
Eeen roos.... wat een stokers die febo....![]()
[afbeelding]
Nada is een wannabee, Amanda krijgt irl meer voor elkaar..quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als die tasjes uit Turkije komen niet maar als ze voor duizenden eurootjes gekocht of gekregen zijn...laat dat soort dames maar schuiven, die consumeren wel hoor
Ik dacht: Patty Brard!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:06 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Een bosje brandnetels gekregen?
Liefde maakt blind, maar Dimi is ook niet de slimstequote:Op zondag 19 augustus 2007 22:06 schreef Marrije het volgende:
Volgens Dimitri heeft Nadia geen last van nare fratsen, geen kinderachtige dingen![]()
![]()
![]()
Wat een afgetrokken smoelwerk heeft ze toch!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:06 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Een bosje brandnetels gekregen?
Met een vriendin als Nena wel jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nada is een wannabee, Amanda krijgt irl meer voor elkaar..
Nou nog out en we zijn weer blijquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:07 schreef Mearloow het volgende:
dennis is down.
En een mislukte player met bindingsangst...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:07 schreef Mearloow het volgende:
dennis is down.
En Lieke maar beschuldigen van stelen.....quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
De sigaretten zijn op, maar Brian schijnt nog ergens een geheime stash te hebben.
Als hij zo'n actie doet bij Nadia kun jij hem ook wel kopen hoor...hij krijgt gewoon centjes voor zijn dadenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:58 schreef Mearloow het volgende:
zat ik daar maar bij dimitri *zucht.
Patty Brard is er inderdaad knap bij........en veel ouder...of toch niet?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een afgetrokken smoelwerk heeft ze toch!
En frummelt er nog even een dreigementje in dat ze het maar beter niet over Rogier moeten hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:09 schreef pullup het volgende:
Amanda gaat even klagen over de discussie technieken van Lieke![]()
Meer met d'r geile looks, maar daar raakt een echte kerel ook snel op uitgekeken..quote:
Jee meneer Dimitri is betrokken in een verhaallijn en krijgt meteen kapsones....quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:08 schreef ericahysterica het volgende:
dimitri vindt dennis geen aanvulling in het huis eigenlijk vindt hij nix niks
Dat sigaretten verstoppen, hebben we nu toch wel gezien, me dunkt - die kutbrian weerquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En Lieke maar beschuldigen van stelen.....![]()
Nee dat zei ik al, ze schelen 33 jaar maar een kniesoor die dat zietquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Patty Brard is er inderdaad knap bij........en veel ouder...of toch niet?![]()
Het is Brianquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat sigaretten verstoppen, hebben we nu toch wel gezien, me dunkt - die kutbrian weer![]()
![]()
Het wachten is op de klisma voor Amanda...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee dat zei ik al, ze schelen 33 jaar maar een kniesoor die dat ziet
Patty is jonger dan Del?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee dat zei ik al, ze schelen 33 jaar maar een kniesoor die dat ziet
Is het al zeker dat ie het gedaan heeft of gaan we zondermeer Brian collectief bashen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat sigaretten verstoppen, hebben we nu toch wel gezien, me dunkt - die kutbrian weer![]()
![]()
Amanda vertelde dat Huub en Lieke het maar beter niet meer over Rogier konden hebben, ze zei er nog bij: Dit is geen bedreiging hoor!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat zei Huub hier eigenlijk tegen Amanda? Iets over Rogier?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:13 schreef mootie het volgende:
Amanda, in haar ultrakorte rokje, zei toch eerder op de avond dat het paarse gevalletje te kort was om al jurkje te dragen?![]()
Amanda zei dat Huub niet moest praten over Rogier. Schijnt hij gedaan te hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat zei Huub hier eigenlijk tegen Amanda? Iets over Rogier?
Als het goed is krijgt ze al een dagelijkse darmspoeling van Brianquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het wachten is op de klisma voor Amanda...![]()
Hij heeft gisteren en vandaag aangegeven dat hij weet waar er nog sigaretten liggen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Is het al zeker dat ie het gedaan heeft of gaan we zondermeer Brian collectief bashen?![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Is het al zeker dat ie het gedaan heeft of gaan we zondermeer Brian collectief bashen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |