Briljantquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef farceman het volgende:
Het plan van Nix......een hoer in een kikkerpak...
Ach de helft van 2 is te doen....quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:53 schreef mootie het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat de regie Dennis ijs laat knagen als hij eindelijk eens praat....... de helft van de kijkers haakt dan weer af![]()
Op zich wel slim van Dennis want wanneer hij zorgt dat Jaap al dat lekkers stiekum van Dennis krijgt, groeit het vertrouwen alleen maar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:52 schreef pullup het volgende:
Dat helpt Dennix, alle dingen opnoemen die Jaap lekker vind![]()
gaat niet door.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:56 schreef Visual het volgende:
komt tog een band?
Dat er gestuurd wordt was allang duidelijk, maar ze proberen het nu niet eens meer te verhullen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:56 schreef Py het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat we naar de making off DGK zitten te kijken
is er al. Brian Amanda nada nixquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:56 schreef Visual het volgende:
komt tog een band?
Dat gaat niet door.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:56 schreef Visual het volgende:
komt tog een band?
Dat maakt niet uit die is ruim denkendquote:
Kikkers zijn wel en beetje een obseesie van die nix zeg..... Omdat zelf ook zo'n opgeblazen.....?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:56 schreef ericahysterica het volgende:
jaap stelt voor om erik en natasia uit te nodigen voor de contactpunten die hij denkt te gaan winnen. En dat zou dan leuk zijn om lieke en huub te bashen. Dennis stelt een kikker in een string voor![]()
erik gaat huub echt niet bashenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:56 schreef ericahysterica het volgende:
jaap stelt voor om erik en natasia uit te nodigen voor de contactpunten die hij denkt te gaan winnen. En dat zou dan leuk zijn om lieke en huub te bashen. Dennis stelt een kikker in een string voor![]()
Dronken?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:58 schreef Mearloow het volgende:
zat ik daar maar bij dimitri *zucht.
Alsjeblieft niet zeg... alleen om Dimitri??! Dat is allemaal nep!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:58 schreef Mearloow het volgende:
was ik nadia maar *zucht.
want je wil een Vuitton tas?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:58 schreef Mearloow het volgende:
Bewoners beginnen door te krijgen dat ze af en toe op het juiste moment iets in de trant van hun rol moeten zeggen om het juiste materiaal te verkrijgen voor de uitzendingenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:57 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat er gestuurd wordt was allang duidelijk, maar ze proberen het nu niet eens meer te verhullen.
Wat een slechte toneelstukjes...
Ruim komt door zijn formaat waarschijnlijk...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:58 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit die is ruim denkend
Dimitri heeft wel een mooi lijf.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:58 schreef Mearloow het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ruim komt door zijn formaat waarschijnlijk...![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:00 schreef ericahysterica het volgende:
amanda ligt uitgeteld in de chill languit op de bank, wat zou zij denken?
Degene met een Vuittontas kunnen niet eens hun drankjes bestellen tijdens het stappen...quote:
Als die tasjes uit Turkije komen niet maar als ze voor duizenden eurootjes gekocht of gekregen zijn...laat dat soort dames maar schuiven, die consumeren wel hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Degene met een Vuittontas kunnen niet eens hun drankjes bestellen tijdens het stappen...
of een taxi betalen..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |