Met een vriendin als Nena wel jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nada is een wannabee, Amanda krijgt irl meer voor elkaar..
Nou nog out en we zijn weer blijquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:07 schreef Mearloow het volgende:
dennis is down.
En een mislukte player met bindingsangst...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:07 schreef Mearloow het volgende:
dennis is down.
En Lieke maar beschuldigen van stelen.....quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
De sigaretten zijn op, maar Brian schijnt nog ergens een geheime stash te hebben.
Als hij zo'n actie doet bij Nadia kun jij hem ook wel kopen hoor...hij krijgt gewoon centjes voor zijn dadenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:58 schreef Mearloow het volgende:
zat ik daar maar bij dimitri *zucht.
Patty Brard is er inderdaad knap bij........en veel ouder...of toch niet?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een afgetrokken smoelwerk heeft ze toch!
En frummelt er nog even een dreigementje in dat ze het maar beter niet over Rogier moeten hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:09 schreef pullup het volgende:
Amanda gaat even klagen over de discussie technieken van Lieke![]()
Meer met d'r geile looks, maar daar raakt een echte kerel ook snel op uitgekeken..quote:
Jee meneer Dimitri is betrokken in een verhaallijn en krijgt meteen kapsones....quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:08 schreef ericahysterica het volgende:
dimitri vindt dennis geen aanvulling in het huis eigenlijk vindt hij nix niks
Dat sigaretten verstoppen, hebben we nu toch wel gezien, me dunkt - die kutbrian weerquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En Lieke maar beschuldigen van stelen.....![]()
Nee dat zei ik al, ze schelen 33 jaar maar een kniesoor die dat zietquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Patty Brard is er inderdaad knap bij........en veel ouder...of toch niet?![]()
Het is Brianquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat sigaretten verstoppen, hebben we nu toch wel gezien, me dunkt - die kutbrian weer![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |