Alsjeblieft niet zeg... alleen om Dimitri??! Dat is allemaal nep!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:58 schreef Mearloow het volgende:
was ik nadia maar *zucht.

want je wil een Vuitton tas?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:58 schreef Mearloow het volgende:

Bewoners beginnen door te krijgen dat ze af en toe op het juiste moment iets in de trant van hun rol moeten zeggen om het juiste materiaal te verkrijgen voor de uitzendingenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:57 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat er gestuurd wordt was allang duidelijk, maar ze proberen het nu niet eens meer te verhullen.
Wat een slechte toneelstukjes...

Ruim komt door zijn formaat waarschijnlijk...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:58 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit die is ruim denkend

Dimitri heeft wel een mooi lijf.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:58 schreef Mearloow het volgende:

quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ruim komt door zijn formaat waarschijnlijk...![]()

quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:00 schreef ericahysterica het volgende:
amanda ligt uitgeteld in de chill languit op de bank, wat zou zij denken?

Degene met een Vuittontas kunnen niet eens hun drankjes bestellen tijdens het stappen...quote:

Als die tasjes uit Turkije komen niet maar als ze voor duizenden eurootjes gekocht of gekregen zijn...laat dat soort dames maar schuiven, die consumeren wel hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Degene met een Vuittontas kunnen niet eens hun drankjes bestellen tijdens het stappen...
of een taxi betalen..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |