abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52510438

Vervolg van Deeltje 16
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_52510479
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:04 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Van Fessem moet het eredivisieniveau gewoon aankunnen. Van Peppen maakte een paar fikse blunders, maar het was zijn debuut in de eredivisie. Ik denk dat hij het wel kan dus ik geef hem nog even tijd. Meer ben ik net na het zien van de samenvatting geschrokken van het slechte positiekiezen van Keller en Schuurman. Het was me vanmiddag niet eens opgevallen, maar die stonden gewoon steeds op 3 meter te dekken bij de goals. Hese zou de verdediging ook wel wat meer mogen assisteren.

1 troost, ik ben er nog steeds van overtuigd dat de spelersgroep sterker is dan die van VVV en Excelsior en we die ploegen sowieso onder ons moeten houden.
pi_52510655
Graafschap dankjewel zo komt het wel goed met ons doelsalde
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_52512657
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:04 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Het was me vanmiddag niet eens opgevallen, maar die stonden gewoon steeds op 3 meter te dekken bij de goals. Hese zou de verdediging ook wel wat meer mogen assisteren.

1 troost, ik ben er nog steeds van overtuigd dat de spelersgroep sterker is dan die van VVV en Excelsior en we die ploegen sowieso onder ons moeten houden.
Viel me net ook op bij Voetbal insite. Of onze spelersgroep beter is dan VVV en Excelsior moet ik nog maar eens zien. Ik verwacht het wel maar dat moeten ze nog maar eens laten zien.
pi_52515510
de TT
Bloed, zweet en tranen!
pi_52518300
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:08 schreef vingerplant het volgende:

[..]
Mee eens. Het is misschien maar goed dat we deze wedstrijd als eerste hebben gehad, nu kan het alleen nog maar beter worden.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_52518462
tot volgende week in de Euroborg.
  maandag 20 augustus 2007 @ 01:51:19 #8
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_52518632
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:08 schreef vingerplant het volgende:

[..]
Ik vond de mentaliteit van alle spelers ook zwaar tegenvallen hoor. Steeds bij balverlies er maar een paar meter achter aan sukkelen en achterin waren ze veeeeeeeeeeeeeeeel te lief. Toch ben ik het met je eens dat de Graafschap beter is dan b.v. Venlo.
pi_52518815
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 01:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Ik vond de mentaliteit van alle spelers ook zwaar tegenvallen hoor. Steeds bij balverlies er maar een paar meter achter aan sukkelen en achterin waren ze veeeeeeeeeeeeeeeel te lief.
Klopt, slappe hap.
  Trouwste user 2022 maandag 20 augustus 2007 @ 02:28:38 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_52519043
Superboeren

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52527466
Zondag tegen Grunn.. ben benieuwd.
Leuk dat jullie er weer bij zijn.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52529180
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:08 schreef venomsnake het volgende:
Zondag tegen Grunn.. ben benieuwd.
Leuk dat jullie er weer bij zijn.
Eerlijk gezegd zou het een schande zijn als jullie niet op jullie sloffen van ons winnen in een thuiswedstrijd, maar een uitslag staat nooit van tevoren vast
pi_52529495
ondanks de 1-8 ga ik niet uit van een eenvoudige overwinning van FC Groningen. Natuurlijk moeten we winnen, maar de Graafschap is nog altijd een lastig in te schatten ploeg en zal zeker wat recht willen zetten na gisteren.
Heel eerlijk gezegd zal een gelijkspel me dan ook niet verbazen (wel teleurstellen) omdat FC Groningen het traditiegetrouw altijd lastig heeft met ploegen als de Graafschap.
pi_52529621
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:22 schreef Prosac het volgende:
ondanks de 1-8 ga ik niet uit van een eenvoudige overwinning van FC Groningen. Natuurlijk moeten we winnen, maar de Graafschap is nog altijd een lastig in te schatten ploeg en zal zeker wat recht willen zetten na gisteren.
Heel eerlijk gezegd zal een gelijkspel me dan ook niet verbazen (wel teleurstellen) omdat FC Groningen het traditiegetrouw altijd lastig heeft met ploegen als de Graafschap.
Bijna niet voor te stellen dat 10 jaar geleden de rollen waren omgedraaid; wij de goede middenmoter die hoopte op Europees en jullie vechtend tegen degradatie. Paar leuke overwinningen gehaald bij jullie en ik kan me een incident met Erwin Koen herinneren, die kreeg rood voor natrappen waarna wij met 1-4 of zoiets wonnen

Als wij per ongeluk voor komen krijgen jullie het lastig, bij een snelle voorsprong voor jullie hou ik m'n hart vast...
pi_52529726
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 01:36 schreef Prosac het volgende:
tot volgende week in de Euroborg.
lekkere seizoensopening heeft De Graafschap zeg. Eerst Ajax en daarna FC Groningen..
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_52530208
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:29 schreef Onderbroek het volgende:

[..]

lekkere seizoensopening heeft De Graafschap zeg. Eerst Ajax en daarna FC Groningen..
En daarna naar Utrecht
pi_52530489
Het zal gewoon een lastige wedstrijd worden waar Groningen gewoon 100% vol moet gaan, doen we dat niet dan is elke tegenstander lastig. Lovre (knie) en VD Laak (hersenschudding) zijn ook nog eens geblesseerd. Met name Lovre wordt juist steeds belangrijker voor de FC..

Ik hoop op een doelpunt van berg en natuurlijk een overwinning.
Ben benieuwd.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52530822
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:45 schreef vingerplant het volgende:

[..]

En daarna naar Utrecht
utrecht uit? Dat is inderdaad een lastige wedstrijd. Als jullie op de Vijverberg spelen, geef ik jullie een grote kans op de overwinning. utrecht uit en thuis is een wereld van verschil.
pi_52532705
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

utrecht uit? Dat is inderdaad een lastige wedstrijd. Als jullie op de Vijverberg spelen, geef ik jullie een grote kans op de overwinning. utrecht uit en thuis is een wereld van verschil.
Na Groningen uit Utrecht uit inderdaad. Daarna VVV thuis en daarin MOETEN de punten gepakt worden aangezien de 2 potjes erna Vitesse-uit (waar we al 12 jaar niet meer van hebben gewonnen) en Twente-thuis zijn...

Een slechte start is ingecalculeerd (1-8 niet natuurlijk ) en als die pot tegen VVV maar gewonnen wordt komt het wel goed, in de zin dat we niet rechtstreeks degraderen
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:15:00 #20
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_52533211
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:22 schreef Prosac het volgende:
Moet je meneer eens ff horen, "traditiegetrouw", je cluppie speelt, nou wat zal het zijn, 3 seizoenen aardig mee in de middemoot/subtop,, tot voor kort waren jullie zelf zo'n ploeg

Je praat nu net alsof jullie Feyenoord of ajax zijn
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_52533789
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:15 schreef DAMH het volgende:

[..]

Moet je meneer eens ff horen, "traditiegetrouw", je cluppie speelt, nou wat zal het zijn, 3 seizoenen aardig mee in de middemoot/subtop,, tot voor kort waren jullie zelf zo'n ploeg

Je praat nu net alsof jullie Feyenoord of ajax zijn
man man man, ik doel helemaal niet op het feit dat de Graafschap een pauperploeg is ofzo.
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:41:54 #23
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52537251
Hopelijk blijven jullie wel erin...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:43:04 #24
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52537286
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:57 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Na Groningen uit Utrecht uit inderdaad. Daarna VVV thuis en daarin MOETEN de punten gepakt worden aangezien de 2 potjes erna Vitesse-uit (waar we al 12 jaar niet meer van hebben gewonnen) en Twente-thuis zijn...
Dan word het dus weer tijd om van ze winnen!
quote:
Een slechte start is ingecalculeerd (1-8 niet natuurlijk ) en als die pot tegen VVV maar gewonnen wordt komt het wel goed, in de zin dat we niet rechtstreeks degraderen
Had NAC niet ook zo'n dramatische start vorig seizoen
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_52541246
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:43 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Dan word het dus weer tijd om van ze winnen!
[..]

Had NAC niet ook zo'n dramatische start vorig seizoen
Bedankt voor deze opbeurende woorden

Blij met dat ene puntje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')