Nope. Ik ben benieuwd wat het wordt in Utrecht.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:58 schreef Roberto258 het volgende:
Nog meer mensen die meegaan naar Utrecht?
Klopt, niet in de minste plaats omdat het tot nu toe toch echt de zwakste plek van het elftal was. Ik vond Purrel ook altijd een sympathieke speler om te zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:12 schreef Sensation89 het volgende:
Goede versterking. Hij kan volgens mij ook aanvallend goed uit de voeten. Weer prima werk van Han!
Ook dit vind ik geen slechte zaak. Sissing is een prima speler en volgens mij ook de snelste aanvaller van de selectie.quote:Haarlem ziet definitief af van Sissing.
Hoewel de clubs er al uit waren ziet Haarlem er toch af om Kevin Sissing een contract aan te bieden. Dit is te lezen op de officiele website van FC Haarlem:
HFC Haarlem zal Kevin Sissing geen contract aanbieden. Hoewel De Graafschap, de huidige club van Sissing, er al uit was met de roodbroeken, heeft de clubleiding hier na een aantal gesprekken toe besloten vanwege twijfels of de 21-jarige speler toe is aan deze stap. Bovendien heeft trainer Jan Zoutman van HFC Haarlem aangegeven dat hij voldoende vertrouwen heeft in de aanvallers die momenteel bij de selectie zitten. Sissing kwam in vier seizoenen 20 maal uit voor De Graafschap en scoorde daarin twee maal.
Bron: www.fchaarlem.nl
Altijd gezellig, utrecht uitquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:58 schreef Roberto258 het volgende:
Nog meer mensen die meegaan naar Utrecht?
Ik ook, puntje is ook goed trouwensquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Altijd gezellig, utrecht uit
Hoop op een mooie overwinning voor jullie
Waarom speelt hij niet in de basis dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:30 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ook dit vind ik geen slechte zaak. Sissing is een prima speler en volgens mij ook de snelste aanvaller van de selectie.
Zolang utrecht maar niet wintquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:23 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ik ook, puntje is ook goed trouwens
De snelste speler hoeft toch niet perse in de basis?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Waarom speelt hij niet in de basis dan?
Volgens jou is hij een prima speler die ook nog eens de snelste is, dan vraag ik me af wat de anderen in huis moeten hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:10 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
De snelste speler hoeft toch niet perse in de basis?
Ik vind hem een prima speler ja. Daarmee zeg ik toch niet dat hij in de basis hoort? Hij is naar mijn mening een prima speler voor de positie waar hij nu in verkeerd (4e spits). Waarbij het mij niet zou verbazen als hij in de toekomst de standaard vervanger wordt van Powel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:43 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Volgens jou is hij een prima speler die ook nog eens de snelste is, dan vraag ik me af wat de anderen in huis moeten hebben.
Hij is pas 21..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:07 schreef Sensation89 het volgende:
Ik snap nou juist niet wat ze in hem zien en waarom ze hem zo lang houden. Hij zit al jaren bij de selectie maar breekt nooit door. Straks op zn 30e is hij nog 4e spits.
Blijkbaar is Berger wel tevreden over Fung a Wing en van Peppen.quote:Purrel Fränkel op huurbasis naar De Graafschap
De Graafschap huurt voor de rest van dit seizoen Purrel Fränkel van Vitesse. Fränkel, op alle posities aan de linkerkant inzetbaar, keert na een afwezigheid van vijf jaar terug bij de Superboeren. Tussen 1998 en 2002 droeg Fränkel al 107 keer het shirt van De Graafschap en scoorde in die duels precies éénmaal. In totaal kwam hij al tot 344 competitiewedstrijden.
In reactie op de terugkeer van Purrel Fränkel (30) op De Vijverberg laat directeur voetbalzaken Han Berger het volgende weten, tegenover www.degraafschap.nl. “Wanneer we Kevin Sissing zouden verhuren, zou er budgettair ruimte ontstaan, voor een nieuwe speler. De verhuur ging echter niet door en daardoor kwam ook de komst van Fränkel naar De Graafschap in een ander perspectief te staan.”
Toch kwamen alle partijen tot een oplossing en speelt Fränkel dit seizoen op huurbasis in het, voor hem niet onbekende, blauw-wit. Berger: “Fränkel wilde zelf graag terugkeren en heeft daarvoor ook een behoorlijk offer gebracht. Daarnaast toonde Vitesse zich bereidwillig.”, aldus Berger.
Fränkel is niet gehaald als de nieuwe linksachter van De Graafschap. “We hebben al twee spelers die daar kunnen spelen, dus dat zou onlogisch zijn. Hij heeft de laatste jaren bewezen op alle posities aan de linkerkant uit de voeten te kunnen en die waren nog wat onderbezet.”
Die conclusie moet je niet te snel trekken, al hoop ik wel dat ze erin blijven. Zolang het niet ten koste gaat van mijn cluppie.quote:Op zondag 2 september 2007 16:21 schreef cultheld het volgende:
Het lijkt er op dat De Graafschap er vrij eenvoudig in gaat blijven. Als je wint in Groningen en Utrecht op een gelijkspel houdt, dan moet je toch twee keer kunnen winnen van Excelsior, VVV en Heracles.
Ik denk dat Utrecht en Excelsior het heel moeilijk gaan krijgen en de Graafschap moet gaan voor een 14e positie ofzo..quote:Op zondag 2 september 2007 16:21 schreef cultheld het volgende:
Het lijkt er op dat De Graafschap er vrij eenvoudig in gaat blijven. Als je wint in Groningen en Utrecht op een gelijkspel houdt, dan moet je toch twee keer kunnen winnen van Excelsior, VVV en Heracles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |