abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52583594
------------Schöne------------
Sloot--------------------Johnson/Schuurman als Botje terug is
------------Vidarsson-----------

Helaas voor Hese dus, maar die was echt achterlijk laat terug steeds om vrijstaande Ajacieden te verdedigen...
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_52583634
Toch is Hese de enige die volgens vele een voldoende haalde.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_52583753
Ben ik het niet mee eens, kijk alleen de doelpunten nog maar eens terug...

En bovendien, een keuze tussen Vidarsson en Hese is voor mij makkelijk, maar dan moet Vidarsson wel zijn niveau van Lokeren weer halen. Hese mag het wel eens centraal achterin proberen tegen wat mindere goden als Keller op 3 meter van zijn tegenstanders blijft staan
pi_52584344
Hese kan juist niet centraal achterin.
Misschien vreemd, maar ik ben voor een centraal verdedigingsduo van Keller en Bus.
We kunnen nu een pure mandekker opstellen. Dat kan Bus wel. Hij verzoop vorig jaar omdat hij het spel moest maken. Sowieso moet Volmer eruit. Keller en Vidarsson kan ook nog. Middenveld klopt wel aardig zo.
Als Vidarsson naar achter schuift zou ik het middenveld zo doen:
---------Schöne----------
Ouweland---Schuurman
-----------Hese------------
pi_52584958
Ik snap sowieso niet waarom Meijer er in kwam. Ik weet dat z'n oma lekkere ballen maakt, maar nu moet die bullshit is afgelopen zijn. Die kerel komt tekort voor betaald voetbal.
pi_52585706
OMFG
pi_52587208
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hese kan juist niet centraal achterin.
Misschien vreemd, maar ik ben voor een centraal verdedigingsduo van Keller en Bus.
We kunnen nu een pure mandekker opstellen. Dat kan Bus wel. Hij verzoop vorig jaar omdat hij het spel moest maken. Sowieso moet Volmer eruit. Keller en Vidarsson kan ook nog. Middenveld klopt wel aardig zo.
Als Vidarsson naar achter schuift zou ik het middenveld zo doen:
---------Schöne----------
Ouweland---Schuurman
-----------Hese------------
Ik heb dan weer m'n twijfels over Joepie op dit niveau. Bus is inderdaad een goede optie, 1e jaar was hij geweldig in de eredivisie omdat hij alleen maar hoefde te verdedigen; AZ wilde hem toen ook. Volmer brengt dan wel weer een bak ervaring mee en van Keller weten we dat hij het wel kan, waardoor er dan weer geen plek zou zijn voor Vidarsson. Dus toch weer Hese eruit bij mij
pi_52587222
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom Meijer er in kwam. Ik weet dat z'n oma lekkere ballen maakt, maar nu moet die bullshit is afgelopen zijn. Die kerel komt tekort voor betaald voetbal.

Leuk voor de breedte als je in de Jupiler League speelt.
pi_52587244
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Z'n Hyves:

http://playon.hyves.nl/

Play on Hese

Hij heeft wel een hoop vrouwelijke fans zo te zien en een stuk meer 'vrienden' dan Beukie
pi_52587344
quote:
Z'n Hyves:

Play on Hese
pi_52588006
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:50 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Ik heb dan weer m'n twijfels over Joepie op dit niveau. Bus is inderdaad een goede optie, 1e jaar was hij geweldig in de eredivisie omdat hij alleen maar hoefde te verdedigen; AZ wilde hem toen ook. Volmer brengt dan wel weer een bak ervaring mee en van Keller weten we dat hij het wel kan, waardoor er dan weer geen plek zou zijn voor Vidarsson. Dus toch weer Hese eruit bij mij
Als Vidarsson niet achterin staat gaat hij op de plek van Joep. Ik zie het niet zitten met Volmer. Mooie kerel, maar hij kan het IMHO niet meer aan. Met Keller en Bus/Vidarsson hebben we een beter centrum.
pi_52588523
quote:
Z'n Hyves:

Play on Hese
Die voetballers kunnen zichzelf altijd zo lekker voor lul zetten.

En als de verdediging blijft schutteren verdient Bus wat mij betreft ook wel een kans.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:18:47 #64
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_52589780
Wat een bak afgelopen zondag.
Eerst dat gedoe met de SCC (die ik nog niet ontvangen heb) en dan ook nog ns 1-8

Maar ik heb een goed eerst half uur gezien waarbij ik zowaar wat hoop kreeg. Met de 0-2 bij rust accepteer je een nederlaag, maar 6 tegendoelpunten in de 2e helft is echt niet nodig.
Nu komen twee lastige uitwedstrijden, laten we hopen op 1 of 2 puntjes, dan kunnen we er tegen VVV vol tegen aan.
kloep kloep
pi_52589839
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:18 schreef Borizzz het volgende:
Wat een bak afgelopen zondag.
Eerst dat gedoe met de SCC (die ik nog niet ontvangen heb) en dan ook nog ns 1-8

Maar ik heb een goed eerst half uur gezien waarbij ik zowaar wat hoop kreeg. Met de 0-2 bij rust accepteer je een nederlaag, maar 6 tegendoelpunten in de 2e helft is echt niet nodig.
Nu komen twee lastige uitwedstrijden, laten we hopen op 1 of 2 puntjes, dan kunnen we er tegen VVV vol tegen aan.
Als je na VVV op vier punten staat mag je echt blij zijn.
pi_52614888
Nou, een beetje hoop voor zondag dan:
quote:
Personele problemen bij FC Groningen

23/8/2007 9 :25

FC Groningen-trainer Ron Jans is opgezadeld met een groot aantal geblesseerde spelers. Behalve Erik Nevland, die vandaag wordt geopereerd, mist Jans vijf spelers.

Zeker is dat ook Rasmus Lindgren (hamstring, foto), Koen van de Laak (hersenschudding) en Marnix Kolder (lies) zondag in de thuiswedstrijd tegen De Graafschap niet van de partij kunnen zijn.

Doordat ook de beschikbaarheid van Goran Lovre (knie) en de meest recente aankoop Marcus Berg (hamstring) zeer twijfelachtig is, dreigt een spitsenprobleem bij FC Groningen.

Opkomend talent Stefan Nijland moet het als spits voorlopig nog van invalbeurten hebben. De club wil een nog niet gearriveerde spits aantrekken, zegt Jans in de nieuwe Voetbal International, zodat er een gezonde concurrentiestrijd ontstaat. De trainer: 'Hij moet wel iemand zijn die wil vechten voor zijn plek, maar geen onvrede toont als hij een keer op de bank terechtkomt.'
Toch een hoop geblesseerden. Als V/D Laak, Berg en Nevland er niet bij zijn scheelt toch een slok op een borrel....
Bloed, zweet en tranen!
pi_52616831
Dan vind ik het nog een stuk belangrijker dat Lovre geblesseerd is dan VdLaak. Die Lovre is echt een geweldige voetballer, wordt nog wel eens onderschat heb ik het idee.
pi_52617837
En dan nog...
Ik zet in op 2-1
pi_52619604
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En dan nog...
Ik zet in op 2-1
Ben ik een nepsupporter als ik hier ook voor teken?
pi_52619822
Dat sowieso
pi_52619933
Je gaat toch niet tekenen voor 0 punten...

Ook al is het Real Madrid uit.
pi_52620329
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat sowieso

Ik ben sowieso nep he, ik sta niet meer bij de kids op de Spinnekop

Dat ervoor tekenen is misschien overdreven, maar ik zal niet gaan janken als we met 2-1 verliezen. Lijkt me een prima opstapje naar een puntje in Utrecht
pi_52623436
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:51 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Ik ben sowieso nep he, ik sta niet meer bij de kids op de Spinnekop

Dat ervoor tekenen is misschien overdreven, maar ik zal niet gaan janken als we met 2-1 verliezen. Lijkt me een prima opstapje naar een puntje in Utrecht
Er moet er toch 1 het meest volwassen zijn.
Ligt er aan hoe die 2-1 tot stand is gekomen. Een 2-1 met 100% inzet teken ik voor, maar ik teken voor geen enkele uitslag vantevoren.
pi_52625717
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Er moet er toch 1 het meest volwassen zijn.
Ligt er aan hoe die 2-1 tot stand is gekomen. Een 2-1 met 100% inzet teken ik voor, maar ik teken voor geen enkele uitslag vantevoren.
Je tekent niet voor een overwinning? Ik wel, hoe beroerd er ook gespeeld is.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:55:48 #75
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_52674226
Tarvajarvi is voor morgen onzeker. Fung a Wing speelt i.p.v. van Peppen.
Hoop op een betere wedstrijd dan vorige week, zodat er een stijgende lijn zichtbaar is.

heb trouwens vandaag (eindelijk) mijn SCC binnen gekregen.
kloep kloep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')