Geen dank! Succes komend seizoen, op 2 matchen na.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:39 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Bedankt voor deze opbeurende woorden![]()
Als ik zeg dat een Italiaanse ploeg nog aanvallender durft te spelen en de Duitsers nog minder tijdrekken dan NEC...quote:Blij met dat ene puntje?
...dan weet ik nog niet of je blij bent met het puntjequote:Op maandag 20 augustus 2007 23:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Geen dank! Succes komend seizoen, op 2 matchen na.
[..]
Als ik zeg dat een Italiaanse ploeg nog aanvallender durft te spelen en de Duitsers nog minder tijdrekken dan NEC...
Welke 6?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:39 schreef vingerplant het volgende:
[..]
...dan weet ik nog niet of je blij bent met het puntje
Succes komend seizoen, op 6 matchen na
Kan iemand mij uitleggen waarom na 1 kutwedstrijd de paniek alweer uitbreekt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je in de 91'ste minuut een doelpunt tegen krijgt en dan een minuut daarna weer?
Kan iemand mij uitleggen waarom je met 1-8 verliest en maar 1 gele kaart pakt?
Kan iemand mij uitleggen waarom wij zogenaamd beter zijn dan VVV en Excelsior die toch beter resultaten halen?
Kan iemand mij uitelleg waarom de spelers niet snappen dat je ELKE wedastrijd keihard moet knokken voor elke meter?
Er moet wat veranderen. Jan de Jonge geeft toch zulke fysiek zware trainingen? Waarom heeft dan niemand gebikkeld tot de dood?
Twente en Feyenoord. Niet verder vertellen hequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Welke 6?
Twee keer tegen jullie. En dan nog vier dus
Hier moet je alleen maar blij om zijn. Zo breed is onze selectie niet. Wat de andere punten betreft heb je gelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je met 1-8 verliest en maar 1 gele kaart pakt?
Nee, zelfs de enigste gele kaar die we kregen scheen twijfelachtig te zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:14 schreef Prosac het volgende:
misschien had de Graafschap wel meer geel verdiend, mja.. als de scheidsrechter al een dergelijke schwalbe over het hoofd ziet.
Sorry hoor, maar die gele kaartquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:14 schreef Prosac het volgende:
misschien had de Graafschap wel meer geel verdiend, mja.. als de scheidsrechter al een dergelijke schwalbe over het hoofd ziet.
Just my words.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:50 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen waarom na 1 kutwedstrijd de paniek alweer uitbreekt?
Vink geeft kleine clubs echt niet te weinig kaarten hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:14 schreef Prosac het volgende:
Op die 2 schwalbe momentjes na floot die een erg goede wedstrijd vond ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vink geeft kleine clubs echt niet te weinig kaarten hoor.
Wat een prutscheids die wel heel toevallig altijd in ons nadeel fluit.
In de thuiswedstrijd moeten jullie zeker in staat zijn om op fysiek vlak van Excelsior te winnen, VVV kan ik niet over oordelen omdat ik die nog niet heb zien spelen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:29 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Op die 2 schwalbe momentjes na floot die een erg goede wedstrijd vond ik.
Oja ik zie ons niet zo makkelijk winnen van excelsior en vvv, ook niet als we zo goed spelen als de eerste dertig minuten. Dit komt door het simpele feit dat we te weinig creeren voorin.
Het zal zeker moeten ja en het kan denk ik ook best. Maar goed we zullen zien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
In de thuiswedstrijd moeten jullie zeker in staat zijn om op fysiek vlak van Excelsior te winnen, VVV kan ik niet over oordelen omdat ik die nog niet heb zien spelen.
Misschien handig om dan VdSloot linkshalf te zetten ipv Vidarsson en die centraal laten spelen. VdSloot kan met zijn trap Powel en De Groot (ja!) bedienen. Dat er te weinig gecreeerd wordt is een feit en mijns inziens kan dat een oplossing zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:29 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Oja ik zie ons niet zo makkelijk winnen van excelsior en vvv, ook niet als we zo goed spelen als de eerste dertig minuten. Dit komt door het simpele feit dat we te weinig creeren voorin.
Misschien juist door die zware trainingen? Als ik het hier zo lees kon De Graafschap het eerste half uur aardig meekomen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Er moet wat veranderen. Jan de Jonge geeft toch zulke fysiek zware trainingen? Waarom heeft dan niemand gebikkeld tot de dood?
Vd Sloot heeft in de voorbereiding helemaal niks laten zien. Alleen dat ie stijf links is. Dat is echt geen basisspeler.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:38 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Misschien handig om dan VdSloot linkshalf te zetten ipv Vidarsson en die centraal laten spelen. VdSloot kan met zijn trap Powel en De Groot (ja!) bedienen. Dat er te weinig gecreeerd wordt is een feit en mijns inziens kan dat een oplossing zijn.
Ik hoop alleen dat De Jonge die lamlendigheid er een keer uitkrijgt, vorig jaar is het ook een aantal keren gebeurd dat we na een tegentreffer er meteen nog 1 of 2 tegenkregen. Op dat niveau viel dat soms nog wel goed te maken maar dat gaat in de eredivisie niet lukken.
Interesseert me niks dat hij in de voorbereiding niks heeft laten zien. De basis van zondag deed het in de voorbereiding aardig en die bakten er helemaal niks van. Hij is de man van de opening, gewoon in de basis ermee. Slechter kan het niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Vd Sloot heeft in de voorbereiding helemaal niks laten zien. Alleen dat ie stijf links is. Dat is echt geen basisspeler.
Even terug komend op die paniek. Die is er niet. Ik vind dat iedereen te gelaten reageert. Als je met 1-8 klop krijgt mag je best wat amok maken.
Balans bewaren doe je centraal en niet op links. Er zal er 1 moeten wijken inderdaad en dat is minder, maar anders blijf je met het tekort aan creativiteit kampen. Schöne heeft in mijn ogen overigens altijd een basisplaats, tenzij hij echt verschrikkelijk uit vorm is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Slechter kan wel.
Vidarsson bewaard juist de balans op het midden. Dan ga je dus Schöne eruit halen ten faveure van vd Sloot? Lijkt mij kwaliteitsverlies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |