In de zon liggen is heerlijk ontspannend anders hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
'Zonnebanken' en in de zon liggen zijn sowiezo een weinig zinvolle aangelegenheid.
Ja ondertussen ben jij bezig met een medicijn voor kanker te vinden is het niet?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
'Zonnebanken' en in de zon liggen zijn sowiezo een weinig zinvolle aangelegenheid.
Zonnebank geeft net als de zon UVA en UVB straling af. Ik snap de opmerking "zonnebank bruin" dus niet helemaalquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:24 schreef jordeeeh het volgende:
Zonnebank bruin is inderdaad lelijk. Melkflessen (vaak) ook.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:53 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik wacht op de foto van de gebruinde bacoboys![]()
Ben ik niet met je eens, okee, spierwit is echt niks, maar heb er niks op tegen als een meisje wat aan de witte kant is. En dan nog heb ik ze liever spierwit dan zo overdreven nep bruin.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:50 schreef Rekkie het volgende:
Boeie!
Gebruinde lichamen zijn per difinitie mooier dan melkflessen
Het gemaakte bruin waar de TS t over heeft dusquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:23 schreef netnord het volgende:
[..]
Zonnebank geeft net als de zon UVA en UVB straling af. Ik snap de opmerking "zonnebank bruin" dus niet helemaal![]()
Waarom zou ik dat doen, ik krijg in ieder geval geen huidkanker.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:11 schreef Baffer het volgende:
Ja ondertussen ben jij bezig met een medicijn voor kanker te vinden is het niet?
Maar als ze dik zijn zijn ze ook sowieso lelijk, dus wat wil je nouquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind van die meisjes die zichzelf nooit mooi genoeg vinden of dik sowieso lelijk
Zeg me dat dit een fotoshop isquote:
Of dit is photoshop of die jongens hebben een gigantische laag make-up op.quote:
De axe snelbruindouchegel was op, dus zijn ze maar gaan douchen met zwartepieten schminkquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:49 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Of dit is photoshop of die jongens hebben een gigantische laag make-up op.
Dat is toch fokking niet normaal
Whehehe.quote:
O EM EF GEEquote:
Allejezus, dat er nog mensen zijn die dit plaatje niet kennen.quote:
WAT DE FUCK!quote:
Volgens mij hebben ze ook lippenstift op. Het ziet er inderdaad net uit alsof ze net gesminkt zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
WAT DE FUCK!![]()
![]()
![]()
![]()
Nemen die zichzelf serieus??!?!haahahahah!!
Echt hoe hij bij die foto's staat he, hetzelfde alsof ie heel wat is, WIE UNNE IDIOTTE!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
WAT DE FUCK!![]()
![]()
![]()
![]()
Nemen die zichzelf serieus??!?!haahahahah!!
Die rechtse is wel heel erg slechtquote:
Een Duitser?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:02 schreef Hijacking het volgende:
mn opa zei altijd : Wees trots op je arische kleur
Het is een mode trend.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:16 schreef OldJeller het volgende:
Liever een gezond tintje, dan die bleekheid.
idd en sinds ze daar echter zijn is blank weer helmaal in zie je ook aan de modellen over 2 jaar loopt hier iedreen weer met bleekmiddel rond net als in japanquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het is een mode trend.
Het is helemaal niet gezond.
Translation: Ik wil graag nieuw rukmateriaal.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:09 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Allejezus, dat er nog mensen zijn die dit plaatje niet kennen.
Komt elke dag wel een keer voorbij
Dus ook zonder laarsjes?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:43 schreef AcidBurner het volgende:
Smash-it dan doe je toch je laarsjes aan ?anders ben ik niet geboeid
![]()
![]()
![]()
P.S : ik heb je FB effie gechecked, ik vind je leuk!
![]()
quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:04 schreef Tuvai.net het volgende:
Lee Hotti, anyone?
Is het ook, als je goed kijkt zie je een lijn lopen bij de rechter.quote:
Ik ben er pas een week geweest, heb ze overal gezocht, maar ben er geen één tegengekomenquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:09 schreef AcidBurner het volgende:
of dacht je dat er i België geen geile wijven rondliepen?
Hoe erg het ook is, het is echtquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:16 schreef crossover het volgende:
[..]
Is het ook, als je goed kijkt zie je een lijn lopen bij de rechter.
haha wtf je zit iets te veel aan de acid jonkquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:02 schreef AcidBurner het volgende:
zo noemen ze dat in Belgie ;-) ... vrouwen met van die botjes aan... met van die zaadvragen oogjes..dan noemen ze hier 'Fuck Me Botjes' Botjes zijn laarzen he![]()
Van die caravan figuren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:07 schreef Teunebeun het volgende:
Net zoals gebruinde meiden met blonde haren. Ziet er ook niet uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |