Ga eens naar mijn huisarts.. pff. Tijdens het wachten een film van 10 minuten met allerlei maatregelen, een selectie van wat ik onthouden hebquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik had het dus over deurtjes beveiligen en ben ondertussen op zoek naar traphekjes die handig werken. En ik zag ineens iets waar ik nog nooit van had gehoord: fornuisrekjes..
kinderen aan de hondenriem is effectief in oostenrijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:48 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wat zijn ze lief hé?Die kleine babietjes.... Zo lekker stil liggen en bij mama en papa. Nog volledig afhankelijk van jou om vooruit te komen...
Op een dag wordt je kind plots mobiel en inventief en zijn alle meubels, deuren en trappen niet meer veilig.![]()
Deurtje open, deurtje dicht. Hee! Scharniertjes! En wat is dat voor gek gaatje in de muur? Zeg, die spijker past daar wel mooi in!
Afijn, het is vast wel herkenbaar
Hier kunnen we het mooi eens centraal hebben over alle veiligheidsartikelen op de markt.Wat je hebt en of het bevalt. Tips over beveiligen van bepaalde ruimtes. Waar je (of je kind) tegen aanloopt. Stel eens een vraag over iets dat je nog niet weet. Misschien heb je wel een site gevonden over kindveiligheid.
Kortom: hoe maken jullie je huis veilig voor je kind(eren)?
En die krijg je er jaren later dus met geen mogelijkheid meer af, en indien wel, dan blijft het hele dubbelzijdige tape uiteraard aan het stopcontact plakken, en tja, dat haal je er niet even af met een sopje.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Afdekplaatjes voor stopcontacten. Van die dingen die je moet draaien voordat je bij de eigenlijke twee gaten van het stopcontact komt. Kun je er gewoon op plakken. Geen idee hoe ze heten
Onzin. Met een punttangetje trek je ze zo los. Zonder enig tape op/in het stopcontact te laten zitten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:38 schreef shmoopy het volgende:
En die krijg je er jaren later dus met geen mogelijkheid meer af, en indien wel, dan blijft het hele dubbelzijdige tape uiteraard aan het stopcontact plakken, en tja, dat haal je er niet even af met een sopje.
Krengen zijn het, uiteindelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |