A Brand New Bra..quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:51 schreef Biogarde het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=fb9g5gclifU
OMG, vanaf 2:00![]()
![]()
![]()
Ik zou best met haar van bil willen. Als ze haar bek maar houdtquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:50 schreef BaajGuardian het volgende:
En dat soort figuren die dus absoluut niet kunnen zingen worden aanbeden door hordes koters alsof ze goden zijn!
Weet je het zeker? Ik zou het er niet op kunnen doen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:48 schreef sitting_elfling het volgende:
Katie mag dan niet kunnen zingen, ze is te doen weetje ..
[afbeelding]
handig wel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik zou het er niet op kunnen doen.
Een stuk piepschuim met een gat erin is ook te doen weetje...quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:48 schreef sitting_elfling het volgende:
Katie mag dan niet kunnen zingen, ze is te doen weetje ..
[afbeelding]
Oh nee, inderdaad, ze is niet te doen, jij zou haar in haar gezicht spugen als ze je wilde pijpen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik zou het er niet op kunnen doen.
gmtaquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
JEZUS.!
Toen Peter Andre begon dacht ik "Nou, nou, is dit nou zo erg ?". Maar die hele Jordan ! Man, man, man..
.
.
Ik mag geen andere smaak hebben?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh nee, inderdaad, ze is niet te doen, jij zou haar in haar gezicht spugen als ze je wilde pijpen.
Oh god is HIJ datquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:23 schreef Canisfire het volgende:
En kijk het verschil van Peter in het filmpje in de op en hier
http://nl.youtube.com/watch?v=x9YHg07NLLc
ik was altijd verliefd op die chick naast em ;>quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:41 schreef ArendBarend het volgende:
En dan te bedenken dat ik vroeger altijd verliefd op hem was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |