quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:21 schreef DarkShine het volgende:
Suarez breek je been!
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Die Suarez gun ik nu al een dubbele beenbreuk trouwens.
Insgelijks.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:23 schreef Malibu-06 het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:23 schreef Malibu-06 het volgende:
als een f'noorder zoiets doet gun je hem dat dan ook? ik dacht het niet. Hypocrietquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:23 schreef Malibu-06 het volgende:
quote:
Jep eens.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:23 schreef mcyodogg het volgende:
Triest dit zeg.
Welke ? In die rij rolstoelen ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:26 schreef Malibu-06 het volgende:
Dat lelijke Ajax-wijf in het publiek![]()
Het schijnt dat het nog harder moet klinken voor een fluitconcert.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:26 schreef Malibu-06 het volgende:
Ja hoorWoensdag je eigen team nog uitfluiten en nu 'kampioenen' zingen.
Komen ze weerquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het schijnt dat het nog harder moet klinken voor een fluitconcert.
Je zou blij moeten zijn als je ooit zo'n chick zou kunnen scorenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:26 schreef Malibu-06 het volgende:
Tja, zo wordt het Ajax ook niet echt moeilijk gemaakt om dik uit te lopen.quote:
Wat altruistisch van Kennedy... ( Dat is Kennedy toch, die de assist geeft? )quote:
Kun je niet een keer normaal reageren. Lelijk, beenbreuk en wat nog wel meer.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:26 schreef Malibu-06 het volgende:
Nee dat is Rommedahlquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat altruistisch van Kennedy... ( Dat is Kennedy toch, die de assist geeft? )
Die beenbreuk ben ik het wel mee eens andersquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:29 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Kun je niet een keer normaal reageren. Lelijk, beenbreuk en wat nog wel meer.
Maar die koe vond je wel lekker?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:29 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Die beenbreuk ben ik het wel mee eens anders
Rommedahl..quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar mensen kunnen er zo weinig aam doen dat ze lelijk zijn he.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Maar die koe vond je wel lekker?![]()
Geen 10 keer patat in een week vreten?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:32 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar mensen kunnen er zo weinig aam doen dat ze lelijk zijn he.
HaaaamBuRgERrRrRRrR.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Geen 10 keer patat in een week vreten?
Daar heb je wel een puntquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Geen 10 keer patat in een week vreten?
Je zou het progamma vertellenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:34 schreef RayMania het volgende:
0-1, Huntelaar.
[afbeelding]
0-2, Suárez.
[afbeelding]
0-3, Maduro.
[afbeelding]
0-4, Maduro.
[afbeelding]
0-5, Kennedy (happert).
[afbeelding]
0-6, Delorge (happert).
[afbeelding]
Schwalbe Suárez.
[afbeelding]
1-7, Huntelaar.
[afbeelding]
1-8, Huntelaar.
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Hup Utrecht en Heracles [afbeelding]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:37 schreef Leso_Varen het volgende:
Come on PSV!!
Heeft ie al geel?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Hofs begint weer zoals gewoonlijk lekker
Lijersquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:48 schreef Leso_Varen het volgende:
Twee overtredingen op Afellay, twee gele kaarten voor Heracles.
Wedden dat ie een goede wedstrijd gaat spelen?quote:
LOL!quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:49 schreef LongOne het volgende:
Waarom heeft Grandel geen broek aan?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:49 schreef LongOne het volgende:
Waarom heeft Grandel geen broek aan?
Graag 0-2 voor mn hartquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:52 schreef Zwansen het volgende:
Kom op PSV. Gewoon zakelijk met 0-1 winnen...
nee, meer goals tegen de paupersquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:52 schreef Zwansen het volgende:
Kom op PSV. Gewoon zakelijk met 0-1 winnen...
Kwantificeer het eens? Hoeveel kaarten?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wedden dat ie een goede wedstrijd gaat spelen?
Assist en een goal.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kwantificeer het eens? Hoeveel kaarten?
Trouwens Venom, had jij niet een webpagina met alle streams tegelijk erop? Ik weet niet hoe ik dat moet programmeren.quote:
Tim De Cler, Topclubhoer bij uitstekquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
Tim de Cler en rushes, dat heeft ie de tweede helft van het jaar bij AZ niet eens meer laten zien. Alleen pauperoptredens met voorzetten die niet aankwamen en verdedigende fouten.
Twee jaar geleden was ie wel erg goed.
Feyenoord speelt dus weer als vanoudsquote:
Wij hebben geen wrok tegens De Cler. Jullie misschien wel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Tim De Cler, Topclubhoer bij uitstek![]()
Die html staat op een andere computer, ben nu even te lui om een nieuwe te maken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Trouwens Venom, had jij niet een webpagina met alle streams tegelijk erop? Ik weet niet hoe ik dat moet programmeren.
maak ie oe naaquote:
Nog niet fit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:58 schreef MaxPower het volgende:
Heeft van Hanegem serieus Vorm op de bank gezet?dacht dat ie geblesseerd was...
Keepen, keepen... laten we het er maar op houden dat hij in het doel staatquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:59 schreef 9christensen het volgende:
ik dacht dat utreg grandel wel weg had gedaan. hij keept er ook nog
Denk dat zelfs de 3e lijn al +EV is...quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:02 schreef LongOne het volgende:
Gewoon blijven vuren vanuit de 2e lijn.
Haha, die keeperquote:
Zonder dit soort ballen was het gewoon een erg goede keeper. Maarja, hij laat gewoon zo vaak zo'n balletje uit z'n handen schieten, dat is gewoon niet leuk meer. Sneu is het goede woord inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:01 schreef Zwansen het volgende:
Zo sneu voor die man...
Aan het warmlopenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:02 schreef BonJovi het volgende:
Sjezus wat een kluns waar is Vorm
Dat geldt voor Utrecht natuurlijk ookquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:02 schreef LongOne het volgende:
Gewoon blijven vuren vanuit de 2e lijn.
Timmerquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:04 schreef Triptamine het volgende:
Staat Ekramy nou op doel bij F'noord of toch Timmer? Timmer dacht ik?
Ergens tussen de 80ste en 85ste minuutquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:05 schreef 9christensen het volgende:
godsamme waar blijft die goal van psv
Dat heeft ie al een half uur geleden ofzo gedaan hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:05 schreef dndiek het volgende:
1-0 Sparta Dissels
ojaquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:07 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hey, Ajax ging ook pas na ruim een half uur scoren![]()
6xquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:07 schreef DRD het volgende:
[..]
ach, ajax scoort ook 7 keer in 1 helft.
Ik vind het zo mooier.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:11 schreef Chivu het volgende:
Ik vind het echt zonde dat de broekjes van Utrecht wit zijn en niet rood.
Met veel geluk..FC Utrecht heeft veel meer en betere kansen gehad..quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:21 schreef Malibu-06 het volgende:
Zelfs met 2 geblesseerden en een incompleet team staan we nog voor
met mazzel jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:21 schreef Malibu-06 het volgende:
Zelfs met 2 geblesseerden en een incompleet team staan we nog voor
PSV geeft over het algemeen niet zo veel weg, als het zo doorgaat scoort Utrecht nog wel...quote:
jahoor scheld je oud trainer maar weer uit. zelfde doen ze al voor hun oud spelers hulies zijn hetquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Feyenoord speelt nog met 3 van de 4 verdedigers + dezelfde keeper als vorig jaar. Kun je nagaan wat voor een mongool E. Koeman is.
Vorig jaar verloren we met 2-1 van Utrecht, dat kan nog altijd weer gebeuren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Feyenoord speelt nog met 3 van de 4 verdedigers + dezelfde keeper als vorig jaar. Kun je nagaan wat voor een mongool E. Koeman is.
Ja lekker boeiend he, Suarez ook lekker boeiend ckerquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:24 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Laat Feyenoord maar lekker op z'n PSV's/Italiaans spelen en winnen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
PSV geeft over het algemeen niet zo veel weg, als het zo doorgaat scoort Utrecht nog wel...
Die kreeg toen ook echt geld voor andere spelersquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:23 schreef Malibu-06 het volgende:
eindstand telt ja maar speelt met vuur welquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:24 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Laat Feyenoord maar lekker op z'n PSV's/Italiaans spelen en winnen.
Zelfs nu spelen we al klassen beter dan vorig jaar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:26 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Vorig jaar verloren we met 2-1 van Utrecht, dat kan nog altijd weer gebeuren.
Ja ze hebben een paar kansen gehad maar FC Utrecht heeft meer kansen gehadquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:26 schreef clemensmaxt het volgende:
Uh Devrim, je doet net of Feyenoord geen kansen heeft gehad. Onzin! Er zijn wel degelijk genoeg kansen geweest, dus er is gewoon sprake van een evenwicht en een fout van Grandel.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gaat lekker trouwens, Slory en Hofland geblesseerd. Hoop dat ze z.s.m. op de proppen komen met wat versterkingen.
Wat lach je nou? Stam en Huntelaar/Suarez geblesseerd en jullie zijn ook voor 50 % verzwakt...quote:
ik mag hopen dat je me niet voor n ajacied aanzietquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat lach je nou? Stam en Huntelaar/Suarez geblesseerd en jullie zijn ook voor 50 % verzwakt...
www.myp2p.euquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:31 schreef Lutke het volgende:
Is dr buiten planet voetbal om nog ergens een uitzending?![]()
Ja sorry, VBL is voor 90 % Ajacied, vandaar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:32 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
ik mag hopen dat je me niet voor n ajacied aanziet
Die samenvattingsgifjes zijn ook overbodig, men zoekt maar terug voor die overzichten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:33 schreef Remzz het volgende:
Ben ik de enige die die gifjes's irritant vind? Mijn browser laat deze pagina elke keer enorm verrot in
Ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:33 schreef Remzz het volgende:
Ben ik de enige die die gifjes's irritant vind? Mijn browser laat deze pagina elke keer enorm verrot in
De_Ananas is er ook niet blij mee, maar ik heb nergens last vanquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:33 schreef Remzz het volgende:
Ik schakel net pas in, Gluscevic ging er in voor De Vriesquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:34 schreef LongOne het volgende:
[..]
Speelt Everton niet? Of spelen ze beide...
Nou laat dan ook maarquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:33 schreef Remzz het volgende:
Goh, volgens radio 1 ook al...quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:36 schreef Garudo het volgende:
Kone heeft geloof ik nog last van Malaria!
Doeplunten wel plz? *smekend gezichtje* En de kansen vond ik trouwens ook wel leuk en de rest ook welquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:36 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nou laat dan ook maar
Tis toch geen boeiende wedstrijd
Grandel is geschept.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:38 schreef waterreus23 het volgende:
Jawel, Vorm keept
'Grandel was uit vorm'
Eredivisietopic grapjasquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:38 schreef Paaskonijn het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA!
Helmond Sport - GAE: 2-0
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:38 schreef Paaskonijn het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA!
Helmond Sport - GAE: 2-0
quote:
Tijd genoeg.quote:
Ik heb je gezegd swaquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:45 schreef RayMania het volgende:
Hoe gaat je bandbreedte eraan, les #1.
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=701&Itemid=2
http://ajax.blieb.nl/arti(...)pjes_doelpunten.html
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum13/1462-3.php
.
Voel je vereerd, iedereen bekijkt zequote:Op zondag 19 augustus 2007 15:45 schreef RayMania het volgende:
Hoe gaat je bandbreedte eraan, les #1.
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=701&Itemid=2
http://ajax.blieb.nl/arti(...)pjes_doelpunten.html
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum13/1462-3.php
.
Ik heb er geen problemen mee, maar wel dat zij het niet op hun eigen server uploadenquote:
Liever dat ze nog tijden werken hier op FOK! in plaats van elke dag een nieuw account aanmaken omdat ze op heel internet staanquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:46 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Voel je vereerd, iedereen bekijkt ze![]()
![]()
Hij kan amper Nederlands?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:48 schreef leroytje het volgende:
Gomes geel:
Gomes (Grof taalgebruik) 57 geel
Daarom heb ik toen dat logo'tje verzonnen. Want ze geven totaal geen credits. Zetten vrolijk op de site ''inc filmpjes'', alsof ze de gifs zelf hebben gemaakt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee, maar wel dat zij het niet op hun eigen server uploaden.
Nee hoor, geen probleem. Kone is de enige echte spits en die staat bekend als topschutterquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:47 schreef RijstNatie het volgende:
Heeft psv een spitsen probleem?
alles of niet spelen
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:50 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Perez had m een paar woordjes geleerd..
Die was stout.quote:
Dan haal je ze toch weer weg? Alleen om die sites de gifjes te ontnemen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee, maar wel dat zij het niet op hun eigen server uploaden.
Het is idd niet zozeer eervol als meer makkelijk scoren van hun kant.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Daarom heb ik toen dat logo'tje verzonnen. Want ze geven totaal geen credits. Zetten vrolijk op de site ''inc filmpjes'', alsof ze de gifs zelf hebben gemaakt.
En ze mogen de gifjes idd wel uploaden op de eigen servers, doen ze ook niet. Sommige sites wel trouwens. Maar dat zijn meestal sites van kleinere clubs, Roda ed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |