Die gaat ons over 33 wedstrijden de das om doen!quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:25 schreef koningdavid het volgende:
En we hebben ook nog een tegendoelpunt gehad.![]()
![]()
![]()
![]()
BAN!quote:
Cristiano Ronaldo is echt een van de beste voetballers van de wereld geworden dus hopelijk Suarez ook danquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:24 schreef D1 het volgende:
Suarez heeft vast een poster van Cristiano Ronaldo boven zijn bed hangen
[afbeelding]
Moet zeggen dat het mij geen fuck uitmaakt hoe we winnen, als we maar winnen...
Zodra we drie seizoenen achter elkaar kampioen zijn geworden, overwinterd hebben in de Champions League en 3 beker en fruitschalen naar Amsterdam hebben gebracht kunnen we weer gaan ouwehoeren over "mooi voetbal"
ga huilen dan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:25 schreef koningdavid het volgende:
En we hebben ook nog een tegendoelpunt gehad.![]()
![]()
![]()
![]()
Universiteit, jij?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waar zie je mij zeggen dat HTC een topcoach is prutser. En hoe weet jij dat ik de wedstrijd niet gezien heb? Dat zijn al 2 ongegronde aannames. Ik neem aan dat jij na je MAVO verder geen opleiding hebt genoten?
tnx, hopelijk staat de 2e helft er snelquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:33 schreef BonJovi het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)chap-ajax-12_extreme
Sarcasme is je onbekend?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:39 schreef w00h00 het volgende:
[..]
ga huilen dan.
Als je met 7 aanvallende spelers gaat spelen dan krijg je dat. Daar staat wel minimaal 4 doelpunten van onze kant tegenover.
Dat is ook weer waar... Maar heerenveen thuis met een niet 100% fitte alves moet een eitje zijn...quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:08 schreef Urquhart het volgende:
Ligt eraan wat er aankomende zondag gebeurd.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:03 schreef M0NTANA het volgende:
Was gezellig in Doetinchem! Jur-gen Co-lin! Colin in Oranje!
Daar kun je op wachten ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:03 schreef M0NTANA het volgende:
Colin in Oranje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |