Gisterenochtend belde een van mijn vrienden mij of ik mee uit ging 's avonds. Zijn vriendin zou wel rijden. Nou, ik had daar wel oren naar; we zouden voor de afwisseling eens ergens anders heen gaan dan naar onze standaard kroeg.
Ze komen me dus om half 12 ofzo ophalen, gaat allemaal prima. We halen nog een andere vriend van ons op en komen uiteindelijk ook heelhuids in de Starfish (Duitsland; maar dat mag de pret niet drukken.) aan. Met 5 euro's entree inclusief welkomsdrankje (groene witte wijn. Althans, het was groenig en smaakte naar witte wijn.) vielen de opstartkosten ook nog redelijk mee, maar je betaalt er dan wel weer 2 euro voor een uitermate klein glas pils. Je krijgt dan wel Warsteiner, dus daar is ook nog over heen te komen.
Om half 3 krijgen ik en die andere vriend (ik noem hem vanaf nu gewoon Lars) opeens te horen dat de vriendin moe is en dat we gaan. Enfin, ik had daar eigenlijk al niet zoeen zin in, het was pas half 3 for Christ's sake. Maar lopend terug gaan was ook niet echt een optie en er was al niet meer genoeg geld in kas om een taxi te betalen zonder eerst nog te hoeven pinnen, dus we zijn gezellig met z'n allen weer gegaan.
In de auto kwam ik erachter dat ik toch meer bier gehad had dan mijn lichaam verwerken kon. toen we bij Lars thuis waren ben ik dan ook even ernstig snel uitgestapt met de gedachte: "ik kots hier even dat perkje vol en dan hou ik het wel weer uit tot thuis".
Dus ik sta daar hartstikke lekker te braken, trekt die auto opeens hartstikke op enzo. Lars had net 1 been uit de auto en moest dat snel terugtrekken en de deur weer sluiten, anders had de auto nu een deur minder gehad en de lantaarnpaal een meer.
Dus ik bel Lars, hoor ik daar onze chauffeuse roepen: "Hij komt er niet meer in", "ik had hem gewaarschuwd" en meer van dat soort kreten. Ik dacht nog steeds: "Ah, komt wel goed.. Ze staan hier zometeen om Lars eruit te laten en dan stap ik weer gewoon in enzo." Ik had immers netjes buiten de auto gekotst, dat is wel eens anders geweest.
Maar helaas. Na een minuutje of 2 buiten te hebben gestaan komt opeens Lars aanlopen. Had ze hem dus al een paar straten eerder eruit gemikt om te voorkomen dat ik nog zou instappen.
Gelukkig had Lars zoiets van "Ik heb een bank weetje, en een slaapzak. Dus je kunt hier blijvne slapen en dan zet ik je morgenvroeg wel even thuis af. Ik moet toch nog naar m'n ouders en die wonen daar in de buurt enzo." Dus het kwam nog wel goed, maar toch..
Klacht:
Je laat je vrienden 's nachts toch niet ergens buiten staan terwijl je ze thuis zou brengen. Voordat hij een vriendin had was zoiets nooit gebeurd.
De hoer.
[b]Op
dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.