quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:23 schreef nietzman het volgende:
Ja, zij is een hoer, en jij bent geen vent.
Nee, 2 keer over haar heen. Sta je in ieder geval voor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:33 schreef mijnietbellen het volgende:
Volgende keer kots je over haar heen, staat 't 1-1.
Problem solved.
dan wel op z'n duits in de laatste minutenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:40 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Nee, 2 keer over haar heen. Sta je in ieder geval voor.
Heb jij graag dat iemand in je auto zou kotsen? Ik niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:43 schreef MrX1982 het volgende:
Die vriendin heeft smetvrees?
Inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lekkere vrienden
Maar was je nou ook gewaarschuwd ?
Dat niet maar hij kotste toch ook gewoon buiten. Overtrokken reactie van dat wijf.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:44 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Heb jij graag dat iemand in je auto zou kotsen? Ik niet.
ja, een keer wel, en de volgende keer mss in de auto. Bij mij lag hij er ook uit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat niet maar hij kotste toch ook gewoon buiten. Overtrokken reactie van dat wijf.
En hij moet die ouders uitleggen waarom dat hun auto een aantal dagen weg is?quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:29 schreef MutedFaith het volgende:
Het was auto van zijn ouders.
maar ik heb toch niet IN de auto gekotst. (en al had ik dat gedaan; dan had ik toch weer schoon laten maken. Zo ben ik dan ook wel weer.)
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:04 schreef Sigmund666 het volgende:
Giving a car to a woman is as dangerous as giving an automatic gun to a monkey
Maw je maakt er een gewoonte van om autos onder te kotsen en waarschuwingen helpen niet, dan moet je het maar op een wat hardere manier leren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:18 schreef MutedFaith het volgende:
Dus ik bel Lars, hoor ik daar onze chauffeuse roepen: "Hij komt er niet meer in", "ik had hem gewaarschuwd" en meer van dat soort kreten. Ik dacht nog steeds: "Ah, komt wel goed.. Ze staan hier zometeen om Lars eruit te laten en dan stap ik weer gewoon in enzo." Ik had immers netjes buiten de auto gekotst, dat is wel eens anders geweest.
Leer lezen vent, zie je ergens dat TS het gewoon vind om auto's d'r onder te kotsen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:45 schreef _washandje het volgende:
[..]
Maw je maakt er een gewoonte van om autos onder te kotsen en waarschuwingen helpen niet, dan moet je het maar op een wat hardere manier leren.
Heel herkenbaar ja... Maar ja, er is niemand anders die wil rijden en de vriendin van een vriend van ons drinkt nooit, dus rijdt ze regelmatig. Ze heeft er echter een handje van om op de tijdstippen te willen vertrekken dat het net erg gezellig is. Zo ook een keer bij dezelfde Starfish, gezellig aan het dansen met een groepje meiden, komt zij ineens aan: we gaan NU!quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:23 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Nooit een vriendin van een vriend laten rijden, want als zij kan bepalen hoelaat jullie weer naar huis gaan wordt het niet later dan 2:00uur, ik spreek uit ervaring.
Vrouwen (en vooral die met een relatie) zijn echt kut met uitgaan en deze dingen.
Als je gewaarschuwd was dan moet je gewoon niet zeuren en concluderen en accepteren dat je je misdragen hebt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:18 schreef MutedFaith het volgende:
Dus ik bel Lars, hoor ik daar onze chauffeuse roepen: "Hij komt er niet meer in", "ik had hem gewaarschuwd" en meer van dat soort kreten.
lijkt me sterk,met 3 passagiersquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:10 schreef Gluckskafer het volgende:
Wtf, rijdt die griet in een Ferrari Enzo?
Nee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lekkere vrienden
Maar was je nou ook gewaarschuwd ?
McLaren F1quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:15 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
lijkt me sterk,met 3 passagiers
Omdat hij een kleuter is die niet tegen drank kan, een wilde gok hoor....quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:16 schreef newsman het volgende:
Goed, wat heb je nog meer geflikt, das mijn vraag TS, je verteld het relaxed maar goed als je een verhaal van het meisje aanhoord zal het best wel anders zijn.
Waarom noem je haar trouwens gelijk een hoer
Mja, was ik ook achter blijkbaar zijn vrouwen hoeren in zijn ogenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
Omdat hij een kleuter is die niet tegen drank kan, een wilde gok hoor....
Dat kon TS niet, hij had 3 biertjes op en dit was hem teveel, binnenhouden kon hij niet meer, laat staan normaal lopen en iemand een klap geven....quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:38 schreef Flashwin het volgende:
neerhoeken die kankerslet
Ik zeg niet dat ie het gewoon vind, maar hij geeft zelf toe dat ie het eerder gedaan heeft. Dan kan ik me voorstellen dat die vriendin dat irriteert. Gewoon wegrijden is natuurlijk wel erg lomp, maar TS doet wel erg zijn best om zichzelf als de relaxte gozer af te schilderenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Leer lezen vent, zie je ergens dat TS het gewoon vind om auto's d'r onder te kotsen?
*kijkt naar geschiedenis*
Oh, laat maar.
Zijkant nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:22 schreef Sir_Hendro het volgende:
Als je al zo nodig moet kotsen tijdens het rijden dan kan je toch ook snel een raampje open draaien en de voorbij rijdende auto's onder kotsen
Dan blijft hun auto iig schoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |