abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52497102
Doorgestoken kaart!!!

halleluja!!!! in dit o zo leuke zaandam mogen wij ons prijzen met de eerste mac donalds van hééeééééé'l europa!!!
jeuhj!! nu vind ik mc donalds op zicht al mac shit, maar een beetje niveau mag je wel verwachten van een vooraanstaand kinderhypnose vreettent.
om mijn kinderen zo nu en dan een plezier te doen
laat ik mij weleens overhalen tot het verorberen van zo'n bagger stukje vlees van dieren die uitzichzelf gestorven zijn
op een uitgedroogd broodje met de benodigde vitamintjes in de vorm van een plakje augurk dit alles blijft lekker in je strot hangen,
zodat je het vervolgens weg te kunt spoelen met een XL cola die over het algemeen wel binnen te houden is, over de pattatekes begin ik niet over,
laat staan over die arrogante kut clown, in 8 jaar tijd nog nooit gezien...hoezo fake???
afijn...ik heb het hier over de ubercoole happymeal!!!! wat er mist???? dat fuck cadeautje!!!!!!
wat bezielt dat personeel?....ik sta aan het loket en bestel 2 happyhypnose meals mij wordt gevraagd welk knommeltje ik erbij wil hebben,
dussuh ik zeg vannuh...wat heb je? ik kon kiezen tussen auto's en barbies.
logischerwijs datk 2 kids heb, een jongen en een meisje heb besloot ik van allebei 1 te nemen,
ik wil afrekenen 14,20is het totaalbedrag, dus ik geef die doos 15 euro, heeft u niet kleiner? vraagt de doos.
dus ik geef haar 20 cent erbij, nee laatmaar zegt de doos want dan weet ik niet hoe ik terug moet rekenen want de kassa geeft het aan!!!!??
(hoezo dom??) dus mn kids huppelen vrolijk met hun zojuist gescoorde happyshit naar een tafeltje om op zoektocht te gaan naar het
felbegeerde made in china knommeltje, juist!!! ZOEKTOCHT!! want dat ding is nergens te bekennen!!!
stelletje omlaag gevallen kuthoeren!! dat zijn het, mn kids terug naar de doos met het verhaal,
nou zegt de doos, ik heb je SURPRISE!??!! er zeker weten bij gedaan dus mn zoontjelief gooit de hele doos over de balie leeg met de mededeling: DUS NIET!!
en ik heb ook geen mayo!! damned!!
echt....ik wordt moe van dat soort concernen....neem GVD fatsoenlijk personeel aan met enigzins herseninhoud, is dat nou teveel gevraagd??
ik vraag me gewoon af wat ze met al die overgebleven zooi doen, als niemand zo'n ding erbij krijgt.....of hebben ze ze gewoon niet??
nou..m'n kids zijn in ieder geval wel in 1 slag genezen van de macdrek, na een lange discussie tussen mijn 2 kids en een kassabitch hebben ze hun geweldige surprise meegekregen.

dus lieve kindertjes heb je trek in macdrek, eerst thuis goed eten en beschikken over een ijzersterke wil en welbespraaktheid anders kun je fluiten naar je hyperknommel.
don't take life too serious. you'll never get out alive!
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:48:22 #2
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_52497128
oh
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:49:05 #3
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52497147
Mcdonalds is kk lekker gek! Haten is verlaten!
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:50:51 #4
28214 Leia
Chewbacca's
pi_52497189
Bwhehe. Wat de fak is dit nou weer
Geduld in een capuchon
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:51:04 #5
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_52497199
Jesus, wat is dit voor makke poging tot hilarische rant.
Ik ga naar huis.
pi_52497212
1: Leer Nederlands
2: Leer Nederlands
3: Leer Nederlandse woorden
pi_52497285
waar gaat dit over
Fuck today, it's tomorrow.
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:55:42 #8
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_52497298
Mensen zoals jij mogen zich helemaal niet voortplanten!

Terug in je kooi!
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_52497426
Gewoon ff doorrijden, afslag zaandijk nemen en bij de burgerking eten....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_52497438
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:46 schreef Crazy-cicking-ikke het volgende:
ik wil afrekenen 14,20is het totaalbedrag, dus ik geef die doos 15 euro, heeft u niet kleiner? vraagt de doos.
Veeg me op
pi_52497446
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:55 schreef Bullet-tooth het volgende:
Mensen zoals jij mogen zich helemaal niet voortplanten!

Terug in je kooi!
pi_52497455
whehe je bent echt 20 en hebt al kinderen?
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:04:59 #13
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_52497484
Waar zit die Mac in Zaandam nu? Ik wilde er laatst wat eten, maar op de plek waar eerst de Mac zat trof ik nu een bouwput aan.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:05:25 #14
83951 rashudo
project 2501
pi_52497498
4. Leer je kinderen opvoeden.

Je kan je ook gedragen tegen mensen die dom zijn, die hoeven niet meteen als stront behandelt te worden.
Their eyes opaque.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:05:51 #15
181367 je_oma
Dus niet je moeder...
pi_52497505
Niet mokken lkkr Whoppen!!!
Het leven is zo flexibel als Barbapapa!!!
pi_52497509
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:04 schreef tonja het volgende:
Waar zit die Mac in Zaandam nu? Ik wilde er laatst wat eten, maar op de plek waar eerst de Mac zat trof ik nu een bouwput aan.
McDonalds ZAANDAM KONINGIN JULIANAWEG

Adres:
Koningin Julianaweg 45
Postcode: 1502 DZ
Plaats: ZAANDAM
Telefoon: 075-6318843

McDrive

Wireless LAN
pi_52497605
Jammer dat sommige mensen zo overdreven moeten reageren wanneer iemand bij de Mac vergeet het speeltje in het Happymeal te doen.

Wat dacht je toen je er achter kwam? 'Haha, dit ga ik straks op internet vertellen. Dat zal ze leren!'
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
pi_52497618
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:05 schreef rashudo het volgende:
4. Leer je kinderen opvoeden.

Je kan je ook gedragen tegen mensen die dom zijn, die hoeven niet meteen als stront behandelt te worden.
mijn kids behandelen andere mensen zoals ze zelf door hun behandeld worden...en geloof me ze was alles behalve vriendelijk...dussssss...
pi_52497680
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:09 schreef crackhead het volgende:
Jammer dat sommige mensen zo overdreven moeten reageren wanneer iemand bij de Mac vergeet het speeltje in het Happymeal te doen.

Wat dacht je toen je er achter kwam? 'Haha, dit ga ik straks op internet vertellen. Dat zal ze leren!'
neuhj...mja aan gezien ik hier mn beklag mag doen...maak ik er gebruik van..wat dacht je?
ik heb niet te melden dus ik zeik er maar wat over heen??
pi_52497713
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:12 schreef Crazy-cicking-ikke het volgende:

[..]

ik heb niet te melden dus ik zeik er maar wat over heen??
Je klaagt wel dat mensen bij de Mac dom zijn maar ik begrijp deze zin niet eens. Doe eens een LOI inburgeringscursus Nederlands ofzo.
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
pi_52497882
je hoeft er niet te vreten............
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:20:05 #22
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_52497889
ONZ
pi_52497945
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:13 schreef crackhead het volgende:

[..]

Je klaagt wel dat mensen bij de Mac dom zijn maar ik begrijp deze zin niet eens. Doe eens een LOI inburgeringscursus Nederlands ofzo.
werk jij ook bij de mac ofzo??
pi_52498055
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:46 schreef Crazy-cicking-ikke het volgende:

niveau

Gebruik anders eens een hoofdletter wanneer je aan een nieuwe zin begint. Op placemats van McDondalds doen ze dit ook heel de tijd. Heel raar...
I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
pi_52498124
Jouw Nederlands is net zo slecht als een Big Mac
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')