Doorgestoken kaart!!!
halleluja!!!! in dit o zo leuke zaandam mogen wij ons prijzen met de eerste mac donalds van hééeééééé'l europa!!!
jeuhj!! nu vind ik mc donalds op zicht al mac shit, maar een beetje niveau mag je wel verwachten van een vooraanstaand kinderhypnose vreettent.
om mijn kinderen zo nu en dan een plezier te doen
laat ik mij weleens overhalen tot het verorberen van zo'n bagger stukje vlees van dieren die uitzichzelf gestorven zijn
op een uitgedroogd broodje met de benodigde vitamintjes in de vorm van een plakje augurk dit alles blijft lekker in je strot hangen,
zodat je het vervolgens weg te kunt spoelen met een XL cola die over het algemeen wel binnen te houden is, over de pattatekes begin ik niet over,
laat staan over die arrogante kut clown, in 8 jaar tijd nog nooit gezien...hoezo fake???
afijn...ik heb het hier over de ubercoole happymeal!!!! wat er mist???? dat fuck cadeautje!!!!!!
wat bezielt dat personeel?....ik sta aan het loket en bestel 2 happyhypnose meals mij wordt gevraagd welk knommeltje ik erbij wil hebben,
dussuh ik zeg vannuh...wat heb je? ik kon kiezen tussen auto's en barbies.
logischerwijs datk 2 kids heb, een jongen en een meisje heb besloot ik van allebei 1 te nemen,
ik wil afrekenen 14,20is het totaalbedrag, dus ik geef die doos 15 euro, heeft u niet kleiner? vraagt de doos.
dus ik geef haar 20 cent erbij, nee laatmaar zegt de doos want dan weet ik niet hoe ik terug moet rekenen want de kassa geeft het aan!!!!??
(hoezo dom??) dus mn kids huppelen vrolijk met hun zojuist gescoorde happyshit naar een tafeltje om op zoektocht te gaan naar het
felbegeerde made in china knommeltje, juist!!! ZOEKTOCHT!! want dat ding is nergens te bekennen!!!
stelletje omlaag gevallen kuthoeren!! dat zijn het, mn kids terug naar de doos met het verhaal,
nou zegt de doos, ik heb je SURPRISE!??!! er zeker weten bij gedaan dus mn zoontjelief gooit de hele doos over de balie leeg met de mededeling: DUS NIET!!
en ik heb ook geen mayo!! damned!!
echt....ik wordt moe van dat soort concernen....neem GVD fatsoenlijk personeel aan met enigzins herseninhoud, is dat nou teveel gevraagd??
ik vraag me gewoon af wat ze met al die overgebleven zooi doen, als niemand zo'n ding erbij krijgt.....of hebben ze ze gewoon niet??
nou..m'n kids zijn in ieder geval wel in 1 slag genezen van de macdrek, na een lange discussie tussen mijn 2 kids en een kassabitch hebben ze hun geweldige surprise meegekregen.
dus lieve kindertjes heb je trek in macdrek, eerst thuis goed eten en beschikken over een ijzersterke wil en welbespraaktheid anders kun je fluiten naar je hyperknommel.
don't take life too serious. you'll never get out alive!