Daarom kijk ik dus niet. Dan draait mijn maag zich om. Je zou er zomaar een hekel aan mensen van krijgenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ingetje zit asielsites te kijken en je komt de meest walgelijke verhalen tegen![]()
Dat wordt weer lekker slapen vannacht![]()
![]()
Idd...quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:39 schreef Greys het volgende:
Als mijn hondje straks weer op het hoekje van het dekbed kruipt en hij krijgt nog een klein koekje-voor-het-slapen-gaan (ja, ik weet het) in zijn snavel, dan heb ik weer extra medelijden met de asieldieren die niet een gezellig huisje hebben en hun eigen baasjes die om ze geven.
Vandaar dat de actie voor het asiel me ook zo aan het hart gaat. Pfffff, ik vind ze zo sneu...
Oh, wat snel... Ik hoopte eigenlijk dat er nog een mooie, duidelijke foto van Tiggy op de site kwam, maar daar zal ik niet op rekenenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:20 schreef purplerose het volgende:
Chaos zn foto is al van de site gehaald
Ik heb Snowy nergens gezien...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef purplerose het volgende:
Ja er zijn er nog genoeg Ingetje, 3potig, wrat boven het oog, scheel en onzindelijkEr is vanalles wat
ow en snowy natuurlijk, op hem ben ik stiekum vliefd![]()
[afbeelding]
Daar ben ik ook geweest!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:26 schreef purplerose het volgende:
Dat komt omdat snowy in spijkenisse zit
Oh, das wel een goed puntquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:27 schreef purplerose het volgende:
en waarom kan je je poes geen Ziggy noemen?
David Bowie was op en top androgeen
Niet gezien neequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:29 schreef purplerose het volgende:
Opgelost slotje
Wel in spijkenisse geweest maar hem niet gezien?Zou die ook een baasje hebben gevonden? Ik hoop het
Nee, apart in hokjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:34 schreef purplerose het volgende:
Misschien aan de ene kant prettig zodat ze ook lekker tegen mekaar aan kunnen kruipen maar het moeten er natuurlijk geen tig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |