Graag, bv een ouwe fietsmand of lectuurmand ofzo, er wordt dan nog een dekentje ingelegd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:03 schreef MauBro het volgende:
Ik zal nog eens goed rondkijken of ik nog andere bruikbare spulletjes kan vinden.
Hopelijk komt er een depot in de buurt van Enschede (ik mag zelf niet rijden)
Ik vond het eigenlijk wel jammer, jij niet?quote:
Yes, nu zullen we veel minder publiciteit krijgen, ik zie het probleem ook niet echt. Desnoods zetten ze boven en onder vet gedrukt dat dit niet van FOK is, ofzo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel jammer, jij niet?
Of zorg jij eigenhandig ervoor dat heel Fok er toch wel van op de hoogte komt?![]()
Gaat goed met de spulletjes zeg!
(En ja, de zakdoeken liggen al klaar, Purple...)
Hebben wel meer mensen de laatste tijd, meestal ziet de eigenaar het wel en jij later ook. En dan weer niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:19 schreef Greys het volgende:
Trouwens, vraagje. Ik heb al twee keer geprobeerd de link van dit topic in het Fobo van draaijer te zetten, zoals hij gevraagd had. Maar mijn bericht verschijnt niet in dat Fobo, wat ik ook probeer. Wat doe ik nou fout?Kan een fotoboek ook vol zijn ofzo?
Dan heb ik die ook nog wel een stel. Minstens 2quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:03 schreef purplerose het volgende:
Denk het welkunnen ze ze als het moet op maat knippen
Omg nok wat moet het een heerlijke bende bij je zijn zegquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan heb ik die ook nog wel een stel. Minstens 2
Ook al is er in het kader van de gezinshereniging vandaag weer een kat bijgekomen, of teruggekomen, liever gezegd
jaaahaaaaaa, nu stoppen we echt ECHT ECHT! 8 is echt meeeer dan genoeg![]()
Echt te walgelijk voor woordenquote:Jojo
Jojo katertje 10 weken, van een flat in Joure afgegooid waardoor hij zijn R.voorpootje gebroken heeft. Jojo zijn spalk is verwijderd en de breuk lijkt genezen nu even een weekje revalideren en het lopen en klimmen gaat al weer goed en dan mag ook dit vrolijke kitten naar een nieuwe baas!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Echt te walgelijk voor woorden![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |