Ja oi, hier in de buurt wil ik ook wel lopen om wat op te halen hoor, maar als ik ook in dierenwinkels overal her briefjes ga hangen en in delen verder weg wordt dat wat lastiger.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik woon in een nieuwbouw die niet nieuw meer is, maar je snapt me wel. Dus ik kan zo'n hele buurt voorzien van die briefjes, zonder dat er vervoer nodig is. En een deken lopend ophalen binnen 300 meter ofzo lukt mij zelfs
Hara heeft gelijk dat mensen het best kunnen brengen, maar als ze willen dat ik op een avond een rondje door de buurt loop om dekens op te halen bij degenen die zich gemeld hebben, dan doe ik dat best
Dat is Linaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:14 schreef Puckzzz het volgende:
Ja I know, soms moet je je verstand boven je gevoel zettenmaar ik ben eigenlijk een echt kattenmens, heb altijd zeker 2 en max.5
katten gehad, ik mis de liefde en het gekroel wel een beetje hoor.
maarreh T(Z)iggy lijkt me ook een moppie zeg
en dit vind ik gewoon een prachtige foto Re
[afbeelding]
quote:Lina (2 jaar) is lief voor kinderen, ze kan alleen zijn en is zindelijk. Ze heeft veel energie en is gewend buiten te komen. Wie wil er wat leven in de brouwerij?
Woopsquote:
Volgens mij heeft Snowy nieuwe onderdanen, of kijk ik nou echt zo scheel?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:18 schreef purplerose het volgende:
hehehehe, snowy zit in spijkenisse
Wat een prachtbeest he
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:19 schreef Greys het volgende:
Oh en Purple, je bent een schat dat jij ook zoiets wilt doen met briefjes!
Net als Hara
MissBliss, ik vind het nog steeds zo een geweldig idee dat jullie zo'n oud mutsje hebben uitgezocht he! Hoewel het een kwiekerd is hoor! Maar ik vind jullie echt top
Ik denk dat er nog heel wat tranen gaan vallenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:19 schreef Greys het volgende:
Oh en Purple, je bent een schat dat jij ook zoiets wilt doen met briefjes!
Net als Hara
MissBliss, ik vind het nog steeds zo een geweldig idee dat jullie zo'n oud mutsje hebben uitgezocht he! Hoewel het een kwiekerd is hoor! Maar ik vind jullie echt top
Ik vind iedereen hier zo lief, die meewerkt. Ik word er haast een nog grotere softie van
Daar ben ik ook heul blij om dat die mensen naar voren durven te stappenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:04 schreef Greys het volgende:
Er zijn gelukkig genoeg mensen hier die het tegendeel bewijzen, Purple, dat ze WEL om dieren gevenIk ga morgen de briefjes kopiëren en ze morgenavond samen met 2 vriendinnen (dat weten ze nog niet, maar dat komt wel goed
) rondbrengen hier in de buurt! Ben benieuwd of ik daar mijn logeerkamer wat voller mee krijg, ik heb eigenlijk wel goede hoop.
Waar kunnen we ons topic en actie nog meer spammen?
Yesssssquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:33 schreef Greys het volgende:
En weer een lieve mailer in de inbox van asielactie@gmail.com !
Adres via jou verkregen, zo werd er geschreven, Purple!
Super!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb het ook ff op m'n Hyves () gezet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |