Lucky doet ook mee!quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:38 schreef Greys het volgende:
Mijn eigen hondje Bink wil jullie graag ook overhalen om mee te doen
[afbeelding]
Oohh, mijn vriend is fotograaf, misschien wil die wel foto's komen makenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:46 schreef purplerose het volgende:
We hebben besloten het niet te doen, hoe leuk het kadootje idee ook is maar het gaat toch van het geld af wat we ze eventueel kunnen geven en dat zou zonde zijn.![]()
Het is heel jammer dat we niet al een soort budget voor dit hadden gehad maar we zijn natuurlijk geen professionele stichting maar gewoon een groepje mensen die iets goeds willen doen en dat moet maar genoeg zijn voor de donateurs, het gevoel wat je krijgt van het onvoorwaardelijk geven![]()
Uiteraard om te laten zien hoe blij het asiel zal zijn en nu al is met de spullen zullen we uitgebreid foto's maken (we moeten dus met gevaar voor ons eigen geestelijke welzijn gaan we naar de hokjes met de dieren) van de dieren met de knuffels, dekens, voerbakjes, speeltjes enzo en die hier plaatsen zodat alle donateurs kunnen zien waar hun geld en/of spulletjes naartoe zijn gegaan.
En we vragen of iemand (of misschien wel meerdere) van het asiel hier op fok iets te plaatsen over hoe de beestjes het doen met de nieuwe spulletjes.
Nou, ik zeggen, go your gang Opperhoofd verzamelpunten en rijdersquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:26 schreef Harajuku. het volgende:
Zouden we niet wat opslag punten en rijders moeten zien te krijgen?
Ik bedoel we hebben nu jou en mij. Ik zie mensen uit Limburg het nog niet naar Drenthe brengenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nou, ik zeggen, go your gang Opperhoofd verzamelpunten en rijders![]()
Als je mij of Greys per pm op de hoogte houdt van de laatste stand (1x per dag genoeg) komt het helemaal goed
Woei heel erg bedankt en ook met de kleine dingetjes zijn we blijquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:31 schreef Ireth het volgende:
Alle kleine beetjes helpen, vandaar dat ik ook op mijn weblog (zie sig) er aandacht aan besteed heb!
Nokwanda had aangegeven voor de limbo's een verzamelpunt te zijn in Nijmegen, maar als je iemand kan vinden nog dichterbij limburgquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik bedoel we hebben nu jou en mij. Ik zie mensen uit Limburg het nog niet naar Drenthe brengen![]()
Okay, even gemist. Dan hebben we nu dus Nijmegen, omg Rotterdam? en Drenthe?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nokwanda had aangegeven voor de limbo's een verzamelpunt te zijn in Nijmegen, maar als je iemand kan vinden nog dichterbij limburg
Daar heb Greys denk ik meer mee te maken gehad, denk dat er FP bericht komt als we alle info hebben van wat psies nodig is. Greys is nog ff sociaal aan het doen bij dr schoonoudersquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:35 schreef Harajuku. het volgende:
Kan er niet morgen een bericht op de FP ofzo? En dan heel duidelijk stellen dat we opslag punten ed nog nodig hebben. Dan lezen veeeul mensen het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |