Daarom kijk ik dus niet. Dan draait mijn maag zich om. Je zou er zomaar een hekel aan mensen van krijgenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ingetje zit asielsites te kijken en je komt de meest walgelijke verhalen tegen![]()
Dat wordt weer lekker slapen vannacht![]()
![]()
Idd...quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:39 schreef Greys het volgende:
Als mijn hondje straks weer op het hoekje van het dekbed kruipt en hij krijgt nog een klein koekje-voor-het-slapen-gaan (ja, ik weet het) in zijn snavel, dan heb ik weer extra medelijden met de asieldieren die niet een gezellig huisje hebben en hun eigen baasjes die om ze geven.
Vandaar dat de actie voor het asiel me ook zo aan het hart gaat. Pfffff, ik vind ze zo sneu...
Oh, wat snel... Ik hoopte eigenlijk dat er nog een mooie, duidelijke foto van Tiggy op de site kwam, maar daar zal ik niet op rekenenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:20 schreef purplerose het volgende:
Chaos zn foto is al van de site gehaald
Ik heb Snowy nergens gezien...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef purplerose het volgende:
Ja er zijn er nog genoeg Ingetje, 3potig, wrat boven het oog, scheel en onzindelijkEr is vanalles wat
ow en snowy natuurlijk, op hem ben ik stiekum vliefd![]()
[afbeelding]
Daar ben ik ook geweest!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:26 schreef purplerose het volgende:
Dat komt omdat snowy in spijkenisse zit
Oh, das wel een goed puntquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:27 schreef purplerose het volgende:
en waarom kan je je poes geen Ziggy noemen?
David Bowie was op en top androgeen
Niet gezien neequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:29 schreef purplerose het volgende:
Opgelost slotje
Wel in spijkenisse geweest maar hem niet gezien?Zou die ook een baasje hebben gevonden? Ik hoop het
Nee, apart in hokjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:34 schreef purplerose het volgende:
Misschien aan de ene kant prettig zodat ze ook lekker tegen mekaar aan kunnen kruipen maar het moeten er natuurlijk geen tig zijn
sommige katten kunnen absoluut geen medekatten verdragen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:47 schreef purplerose het volgende:
Hmm, met zn 2 lijkt me fijner voor de beestjes maar ze zullen daar wel goeie redenen voor hebben
Ja, dat zekerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:47 schreef purplerose het volgende:
Hmm, met zn 2 lijkt me fijner voor de beestjes maar ze zullen daar wel goeie redenen voor hebben
Het ziet er zo sneu uitquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:51 schreef purplerose het volgende:
Dat snap ik, heb het ook alleen over de katten die wel een maatje kunnen verdragen
Uhuhquote:
Zola is ook een grote township in Soweto, en een van de betere kwaitobands in Zuid Afrika, zeer dansbaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:24 schreef MissBliss het volgende:
De naam gaat trouwens anders worden he! Tiggy is niks (vind ik)
Iemand suggesties?
Wij kwamen niet verder dan Ziggy (Stardust) (maar das geen meisjesnaam), Brutus of Wodan (dat wou ik altijd voor een kat
), bert (wederom geen meisjesnaam), Nachtkastje (ooit verzonnen met mn zus toen ik 10 was ofzo), Minet (dat zou mn moeder wel willen), Zola (samentrekking Zowie en Lola, onze overleden katten)... Maar das het allemaal net niet [afbeelding]
Aaaahquote:
ik wil 'm gewoon op dat poezeborstje kroelen, die zijn altijd zo lekker zachtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:16 schreef Greys het volgende:
Die kijkt echt zo van "Kijk mij eens mooi zijn! Pick me! Pick me!"
Alleen dekens?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:18 schreef Greys het volgende:
Hoop dat jullie vannacht lekker hebben gedroomd van je nieuwe poezenkind, MissBliss en Re!
Oke, over de spullen inzamelen. Ik dacht eraan om briefjes te printen voor mijn buurtbewoners en in de brievenbussen te stoppen, en misschien in het plaatselijke dorpskrantje een oproepje te plaatsenEn dan met de volgende tekst:
---------------------------------------
Hallo buurtbewoners,
Een groepje dierenliefhebbers uit diverse plaatsen van het land is een inzamelingsactie begonnen voor Dierenopvang Rotterdam. Waarom nou juist DIT asiel? Omdat zij het grootste asiel van Nederland zijn, met het keurmerk van de Dierenbescherming. Zij vangen jaarlijks circa 2500 honden en katten op, nog naast de overige dieren, en vinden voor bijna al deze dieren weer een nieuw baasje.
De Dierenopvang heeft aangegeven heel veel behoefte te hebben aan dekens en handdoeken. Wij willen ze daar graag bij helpen, helpt u ook? Wilt u eens op zolder kijken of daar nog een fijne zachte deken ligt die u kunt missen, of wat handdoeken wellicht?
De dekens/handdoeken kunt u brengen naar XXXXXXXX (adres) of bellen met XXXXX (tel.) en dan komen we ze bij u ophalen. Als u een foto wilt ontvangen van de uiteindelijke overhandiging zodat u ziet dat uw spulletjes goed terecht zijn gekomen, eind september, dan kunt u uw emailadres bij ons achterlaten!
Als u toch de Dierenopvang een steuntje in de rug wilt geven voor hun goede werk, maar u heeft geen spulletjes om te doneren, is ook een geldelijke bijdrage bijzonder welkom. Zij willen daarmee o.a. de hondenweide inrichten met wat zwembadjes voor als het mooi weer is en wat schaduwplekken bouwen. Heeft u een kleine bijdrage hiervoor over, kunt u mailen naar asielactie@gmail.com, dan krijgt u van ons alle gegevens van de speciaal in het leven geroepen rekening. Deze zal uiteraard door een onafhankelijk iemand - en indien gewenst door het asiel zelf - worden gecontroleerd.
Helpen voelt goed, vind u ook niet?
Met vriendelijke groet,
XXXXXXX
-----------------------------------------------------
Misschien zijn er meer dierenliefhebbende Fok!kers die zulke briefjes in de buurt willen rondbrengen? Of ophangen bij de supermarkt? Of in het plaatselijke blaadje laten plaatsen?
Als je de briefjes een beetje in de buurt van je eigen huis rondbrengt, is het ook weinig moeite om eventuele spullen even bij die mensen op te halen, het is dan toch niet ver weg!
Als iemand 't écht niet zelf kan brengen, en ik zie niet waarom niet, dán wil ik wel eens kijken wat er te doen valt. Moar als ik iemand kan regelen die da kan doen kunnen die andere mensen dat vast ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:28 schreef Greys het volgende:
Ook niet als het bij je in de straat is? Je kunt toch ook dat 'ophalen' weglaten, dat ze het alleen mogen brengen? Er is trouwens toch ook niemand die je dit verplicht?... Als je het niet wilt doen, doe je het niet.
Ik woon in een nieuwbouw die niet nieuw meer is, maar je snapt me wel. Dus ik kan zo'n hele buurt voorzien van die briefjes, zonder dat er vervoer nodig is. En een deken lopend ophalen binnen 300 meter ofzo lukt mij zelfsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
Ja OK, als je zelf geen vervoer hebt wordt het wat lastiger
Ja oi, hier in de buurt wil ik ook wel lopen om wat op te halen hoor, maar als ik ook in dierenwinkels overal her briefjes ga hangen en in delen verder weg wordt dat wat lastiger.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik woon in een nieuwbouw die niet nieuw meer is, maar je snapt me wel. Dus ik kan zo'n hele buurt voorzien van die briefjes, zonder dat er vervoer nodig is. En een deken lopend ophalen binnen 300 meter ofzo lukt mij zelfs
Hara heeft gelijk dat mensen het best kunnen brengen, maar als ze willen dat ik op een avond een rondje door de buurt loop om dekens op te halen bij degenen die zich gemeld hebben, dan doe ik dat best
Dat is Linaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:14 schreef Puckzzz het volgende:
Ja I know, soms moet je je verstand boven je gevoel zettenmaar ik ben eigenlijk een echt kattenmens, heb altijd zeker 2 en max.5
katten gehad, ik mis de liefde en het gekroel wel een beetje hoor.
maarreh T(Z)iggy lijkt me ook een moppie zeg
en dit vind ik gewoon een prachtige foto Re
[afbeelding]
quote:Lina (2 jaar) is lief voor kinderen, ze kan alleen zijn en is zindelijk. Ze heeft veel energie en is gewend buiten te komen. Wie wil er wat leven in de brouwerij?
Woopsquote:
Volgens mij heeft Snowy nieuwe onderdanen, of kijk ik nou echt zo scheel?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:18 schreef purplerose het volgende:
hehehehe, snowy zit in spijkenisse
Wat een prachtbeest he
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:19 schreef Greys het volgende:
Oh en Purple, je bent een schat dat jij ook zoiets wilt doen met briefjes!
Net als Hara
MissBliss, ik vind het nog steeds zo een geweldig idee dat jullie zo'n oud mutsje hebben uitgezocht he! Hoewel het een kwiekerd is hoor! Maar ik vind jullie echt top
Ik denk dat er nog heel wat tranen gaan vallenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:19 schreef Greys het volgende:
Oh en Purple, je bent een schat dat jij ook zoiets wilt doen met briefjes!
Net als Hara
MissBliss, ik vind het nog steeds zo een geweldig idee dat jullie zo'n oud mutsje hebben uitgezocht he! Hoewel het een kwiekerd is hoor! Maar ik vind jullie echt top
Ik vind iedereen hier zo lief, die meewerkt. Ik word er haast een nog grotere softie van
Daar ben ik ook heul blij om dat die mensen naar voren durven te stappenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:04 schreef Greys het volgende:
Er zijn gelukkig genoeg mensen hier die het tegendeel bewijzen, Purple, dat ze WEL om dieren gevenIk ga morgen de briefjes kopiëren en ze morgenavond samen met 2 vriendinnen (dat weten ze nog niet, maar dat komt wel goed
) rondbrengen hier in de buurt! Ben benieuwd of ik daar mijn logeerkamer wat voller mee krijg, ik heb eigenlijk wel goede hoop.
Waar kunnen we ons topic en actie nog meer spammen?
Yesssssquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:33 schreef Greys het volgende:
En weer een lieve mailer in de inbox van asielactie@gmail.com !
Adres via jou verkregen, zo werd er geschreven, Purple!
Super!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb het ook ff op m'n Hyves () gezet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |