Ah, ik mis van alles ehquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Daar heb Greys denk ik meer mee te maken gehad, denk dat er FP bericht komt als we alle info hebben van wat psies nodig is. Greys is nog ff sociaal aan het doen bij dr schoonouders
Hoogeveenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar exact bevindt het opslagpunt Drenthe zich dan?
Dat is voor mij nog wel te doen![]()
Oe! Nog meer fotografen in da house!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:26 schreef MissBliss het volgende:
Re en ik fotograferen ook, dus ik/wij willen ook wel mee om foto's te maken
Oh, en ik ga morgen dus naar het asiel om te kijken alvast en wie weet al een kat uit te kiezen![]()
Als je ze kan reserveren dan, weet ik niet, maar we kunnen hem/haar pas half september in huis halen..
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:26 schreef MissBliss het volgende:
Re en ik fotograferen ook, dus ik/wij willen ook wel mee om foto's te maken
Oh, en ik ga morgen dus naar het asiel om te kijken alvast en wie weet al een kat uit te kiezen![]()
Als je ze kan reserveren dan, weet ik niet, maar we kunnen hem/haar pas half september in huis halen..
ik heb heel veel spullen op zolder liggen. daar komt binnenkort een V&A topic overquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:20 schreef Greys het volgende:
Puckzzz, lief van je! Tuurlijk kan je de handdoeken ook nog naderhand doen! Ze zijn er altijd heel erg blij mee. En leuk als je nog wat kattenspulletjes hebt! Ben benieuwd wat je nog tevoorschijn kunt toveren van zolder tijdens het opruimen....
[afbeelding]
Dat leek me wel een leuke bij de zolderopruiming van Puckzzzquote:
Lijstje.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat leek me wel een leuke bij de zolderopruiming van Puckzzz![]()
![]()
Helleu Purplebeeb! Wat vind jij, zullen we vragen aan de mensen, wanneer ze spulletjes hebben, dat ze ook hier vast ff melden wat ze tot nu toe hebben verzameld? Want dan kunnen we daar echt een lijst van maken, hoeveel er al 'apart' ligt voor het asiel. En dan houden we ook netjes bij hoe het met de donaties gaat hier in het topic.
Greys's lijstjes... maar dat verbaast je vast niets
![]()
Ja, kan wel, als jij me ff in pm de info die ik nodig heb daarvoor stuurtquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:04 schreef Greys het volgende:
Doei Hara, leuk dat je even langs kwam!![]()
Pssst. moet jouw duim niet omhoog in je avatar tijdens deze actie?
Blij dat jullie ook dol op lijstjes zijn!
Purple, zit jij op je werk? Heb jij vanmiddag tijd om even iemand aan zijn arm te trekken van de FP en te vragen of we er op mogen met deze actie? Zo niet, geeft niet, dan kan ik dat vanavond doen hoor. Maar ik moet nu weer even iets gaan doen op het werk, anders wordt de baas boos
Ik kom stiekem wel af en toe even kijken natuurlijkKan het toch niet laten!
Ik heb dus geen idee hoe dat met FP gaat vandaarquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:48 schreef Greys het volgende:
Volgens mij hoeft er toch alleen een link naar dit topic op de FP?
Met als aankondiging "Actie Dierenasiel door Fokkers" ofzo? Dan klikken ze hiernaar toe door?
Of was dat niet de bedoeling?
Wat we niet hoeven te verzamelen:quote:Zachte dekens
Handdoeken
Speeltjes honden
Speeltjes katten
Snoepjes/koekjes honden
Snoepjes katten
Mandjes, mag oud zijn, komt een handdoekje in
Oude kinderzandbakjes (van die schelpen o.i.d.) als spetterbadje voor de honden op de weide
En zelfs, als iemand heeft, een oude partytent, als schaduwmaker op de hondenweide
Bowie zag er heel goed uit! Hij werd nog gepromoot door het personeel, maar ja, geen tuin he...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:31 schreef Greys het volgende:
MissBlissDe huispoes was in afdeling Rotterdam.
Hoe zag Bowie er uit, beetje goed?
En hoe was het personeel voor je, aardig?
En ohhhhhh wat lief dat je Tiggy van 16 hebt genomen!! Geweldig!
Ben benieuwd naar de brakke plaatjes!
donequote:Op maandag 20 augustus 2007 16:33 schreef Greys het volgende:
Purple, zou je de gehele huidige openingspost misschien willen vervangen door degene die in de Wiki staat?Want die heb ik aangepast met het lijstje erbij enzo
Ik wil je niet aan het werk zetten, maar ik kan jouw openingspost niet wijzigen natuurlijk
Dikke zoen
Nee iddquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:54 schreef Greys het volgende:
Tiggy ziet er niet uit als een bejaarde, maar als een frisse jonge deerne![]()
Re, was je het meteen eens met de keuze?
Ahhhh wat liiiiiiefquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:55 schreef MissBliss het volgende:
Ik liep naar haar toe en eerst een klagende mauw, dus ik bleef maar een beetje voorzichtig, maar toen ze mn hand geroken had was ik goedgekeurd en werd ze een echte kroelkatDraait heel de tijd rondjes om je heen enzo
Echt heel lief
Zowie was ook zo de laatste jaren, dat was daarvoor echt een megabitch, dus ik denk dat deze ook rustiger geworden is met de jaren
Hihi, thanksquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:57 schreef purplerose het volgende:
Vindt het echt zoooooooooooo tof dat er mensen zijn die niet alleen met spullen willen helpen maar ook echt een kat uit het asiel nemenEcht, super, dikke pluim in jullie asses daarvoor
Dat wou ik ff zeggen
Er is hoop jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ahhhh wat liiiiiief![]()
Dan is er dus nog hoop voor mijn lapjes poes, dies nu in haar bitsj jaren ofzo
Echt supertof dat je dr neemt missbliss
Haha.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:25 schreef Greys het volgende:
Heb een PM gekregen dat men liever niet heeft dat het op de FP komt. Omdat het dan lijkt alsof de actie door Fok zelf is geïnitieerd en niet door de users zelf. Helaas, dan moeten we zelf nog maar wat harder aan de slag om alles bekend te maken bij de users
Graag, bv een ouwe fietsmand of lectuurmand ofzo, er wordt dan nog een dekentje ingelegd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:03 schreef MauBro het volgende:
Ik zal nog eens goed rondkijken of ik nog andere bruikbare spulletjes kan vinden.
Hopelijk komt er een depot in de buurt van Enschede (ik mag zelf niet rijden)
Ik vond het eigenlijk wel jammer, jij niet?quote:
Yes, nu zullen we veel minder publiciteit krijgen, ik zie het probleem ook niet echt. Desnoods zetten ze boven en onder vet gedrukt dat dit niet van FOK is, ofzo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel jammer, jij niet?
Of zorg jij eigenhandig ervoor dat heel Fok er toch wel van op de hoogte komt?![]()
Gaat goed met de spulletjes zeg!
(En ja, de zakdoeken liggen al klaar, Purple...)
Hebben wel meer mensen de laatste tijd, meestal ziet de eigenaar het wel en jij later ook. En dan weer niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:19 schreef Greys het volgende:
Trouwens, vraagje. Ik heb al twee keer geprobeerd de link van dit topic in het Fobo van draaijer te zetten, zoals hij gevraagd had. Maar mijn bericht verschijnt niet in dat Fobo, wat ik ook probeer. Wat doe ik nou fout?Kan een fotoboek ook vol zijn ofzo?
Dan heb ik die ook nog wel een stel. Minstens 2quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:03 schreef purplerose het volgende:
Denk het welkunnen ze ze als het moet op maat knippen
Omg nok wat moet het een heerlijke bende bij je zijn zegquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan heb ik die ook nog wel een stel. Minstens 2
Ook al is er in het kader van de gezinshereniging vandaag weer een kat bijgekomen, of teruggekomen, liever gezegd
jaaahaaaaaa, nu stoppen we echt ECHT ECHT! 8 is echt meeeer dan genoeg![]()
Echt te walgelijk voor woordenquote:Jojo
Jojo katertje 10 weken, van een flat in Joure afgegooid waardoor hij zijn R.voorpootje gebroken heeft. Jojo zijn spalk is verwijderd en de breuk lijkt genezen nu even een weekje revalideren en het lopen en klimmen gaat al weer goed en dan mag ook dit vrolijke kitten naar een nieuwe baas!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Echt te walgelijk voor woorden![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |