abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201810
Laten we eens kijken of we de dag gezamelijk in kaart kunnen brengen.

10.30 u Bart is al aangekleed en maakt de kachel aan. Ruud en Willem zijn net opgestaan.

11.20 u Ontbijt Bianca, Mona, Bart en Ruud. Ruud heeft het koud want hij heeft zijn jas aangetrokken.

wie volgt?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 17 oktober 1999 @ 11:38:00 #2
242 Pinball
Electric Monk
pi_201811
Ik zou je graag helpen hunter, maar op mijn trieste modempje is streams volgen echt een ramp.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 17 oktober 1999 @ 11:55:00 #3
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_201812
11:50 Maurice is gedoucht en aangekleed
11:55 Miss make-up staat voor de spiegel (Sabine) Haren kammen, ogen opmaken, wallen wegwerken etc. Er is nog zeer veel kalk nodig om haar gezicht enigszins te maskeren!
'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

zondag 17 oktober 1999 @ 17:27:00 #4
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_201813
Jammer hoor Hunter, ik wilde je vanmiddag helpen met de beschrijving van de dagelijkse activiteiten van de bewoners, krijg ik mijn post niet weg.

Wat ik me herinner van tussen de middag;
Maurice doet er een kwartier over om te scheren, hij heeft vandaag een onderbroek met PIJPJES aan (nog niet eerder gesignaleerd door mij.)
Mona heeft haar teennagels een beurt gegeven, geknipt en gelakt.
En Bart en Ruud hebben weer voor hout gezorgd en zij hebben in de groententuin rondgelopen.
Verder hebben de bewoners het heel vaak over eten gehad en Karin wilde geen bonen meer omdat haar darmen daar helemaal van streek van raken.

Beetje oude info, maar ja.

fake a dream
pi_201814
tot zover klinkt het als een enerverende dag

goh mories draagt pijpjes, dat valt me nou weer van m mee.

mooi he, alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')