HOe reageerde Huub daarop ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap verraadt (volgens mij min of meer perongeluk) het plan van stiekem eten krijgen, en suggereert vervolgens dat het een plan van Brian was, ipv zichzelf.
Hij haperde even, en sprak toen door, ik had het idee dat hij verrast was en het zelf nog niet zo concreet gevisualiseerd had.quote:
Dan doet Jaap wel *fingers crossed* tis een goede toneelspeler.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het ging om slaapdronken zijn, half wakker gemaakt door Huub en/ of Lieke, en dan wat eten.
Hij heeft wel gelijk dat het dan niet telt, lijkt me.
Moet toegeven, erg scherpe opmerking van Amanda. Maar het is ook wel haar onderwerp...quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:29 schreef akveor het volgende:
Huub: Ben je open of dicht?
Amanda: Die naast je is veel goedkoper...
[afbeelding]
Tiramisu, maar alleen als ik rugpijn heb.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:31 schreef akveor het volgende:
Lieke laat Jaap al z'n favoriete dingen opnoemen. En Jaap doet het.... free info.
Oja, dat was echt geneeskundigquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:32 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Tiramisu, maar alleen als ik rugpijn heb.![]()
Hij zat op de Duivendrechtsekade, zei ze.....dat is een TBS-centrum, daar zitten extreem gevaarlijke en vaak psychotische gasten opgesloten.....quote:
Amanda krijgt wat ze verdiend.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:35 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Hij zat op de Duivendrechtsekade, zei ze.....dat is een TBS-centrum, daar zitten extreem gevaarlijke en vaak psychotische gasten opgesloten.....![]()
Zit op een steenworp van de Bijmer Bajes...![]()
Als Jaap echt zijn zinnen ergens op zet, dan redt hij het wel volgens mij.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat zit Lieke toch raar te kletsen......die heeft volgens nog nooit iets voor elkaar gekregen. Dit gaat Jaap glansrijk winnen. Een weekje is maar een weekje.....
Ze houdt van machtspelletjes, zegt ze. Het wordt tijd dat er een vent komt die haar ff op haar plek zet. ik denk dat ze daar zelf ook op zit te wachten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:34 schreef Soury het volgende:
Hahahahha Nadia gaat wel dingen doen maar laat hem niet klaarkomen.
Heren: Dit is niet een doorsnee vrouw en zeker geen dame
Tis een kut snol die mazzel heeft dat ze kan bewegen helaas kan ze ook nog praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |