abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52489535
Hij komt er eindelijk! Na veel geruchten eindelijk een film over Carrie, Miranda, Samantha en Charlotte. Ook mr. Big doet mee in de filmversie en waarschijnlijk ook de homovriendjes van Carrie en Charlotte (Stanford en Anthony). Verder is er nog niks over het verhaal en de cast bekend, maar ik kijk er al naar uit!

IMDb-linkje

[ Bericht 1% gewijzigd door shiNinG_staR op 19-08-2007 12:43:47 ]
pi_52496138
Jeeej! Goed nieuws! Mr. Big
Ik heb van de week weer eens zitten kijken naar seizoen 1 &2, het blijft een superserie!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_53094669
quote:
Jennifer Hudson in Sex and the City-film
AMSTERDAM - Oscarwinnares Jennifer Hudson krijgt een hoofdrol in de Sex and the City-film. Dat meldt het Amerikaanse vakblad Hollywood Reporter dinsdag. De opnames van de film die volgt op de succesvolle serie over het wel en wee van vier vriendinnen in New York beginnen volgende week.

Hudson ontving in februari een Oscar voor haar vertolking van de mollige zangeres Effie White in de musical Dreamgirls. De zangeres vertolkt in de Sex and the City-film de rol van Louise, de assistent van Carrie Bradshaw, de door Sarah Jessica Parker gespeelde schrijfster.

In juli stemden Parker en de andere drie vaste actrices uit de serie in met een speelfilmvervolg op de hitserie van zender HBO. Binnen een jaar zal de grote schare trouwe fans eindelijk weten hoe het na het ontroerende slot van het laatste seizoen verder gaat met de seksbeluste pr-agente Samantha, de cynische advocate Miranda en de romantische kunsthandelaar Charlotte.

Ook acteur Chris Noth zal in de film zijn rol van Mr Big, de grote liefde van hoofdpersonage Carrie Bradshaw, prolongeren. Sex and the City moet medio 2008 in de bioscopen te zien zijn.
pi_53096069
Oeh tof . Die wil ik wel zien.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_53100104
Ik heb net weer een zakdoekje volgesnotterd bij het zien van de laatste episode . Ik wil zooo graag weten hoe het verder gaat ! Ik hoop dat Magda ook meedoet, da's zo'n schat altijd .

En ik las net ergens wat (waarschijnlijk) de main story wordt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 19% gewijzigd door shiNinG_staR op 11-09-2007 17:29:43 ]
  dinsdag 11 september 2007 @ 17:50:41 #6
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_53100736
J.Hud ik hoop op een bitchfight met Miranda
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_53102404
Ben erg benieuwd
How rude!
pi_53102515
Ohhhh die moet ik natuurlijk ook gaan zien Is het al bijna medio 2008
  vrijdag 14 september 2007 @ 04:46:51 #9
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_53163167
Nu Hurricane Hudson a.k.a. J-Hud meedoet vind ik dat het een musical moet worden. Kan heel geod met source material als dit, zie de South Park film.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_53166971
Magda doet ook mee ! Maar ik wil ook Steve, Harry en Smith .
  vrijdag 14 september 2007 @ 23:09:57 #11
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
  vrijdag 14 september 2007 @ 23:16:39 #12
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_53185893
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Magda doet ook mee ! Maar ik wil ook Steve, Harry en Smith .
Hmm, ik vind SatC juist echt zo'n serie waar eigenlijk alleen de vier core personages er maar écht toe doen. Vergelijk het bijvoorbeeld met andere series waar buiten de core cast sommige andere personages gewoon ook niet weg te denken zijn, zoals Rosario in Will & Grace, Faith en Andrew in Buffy, Lilah in Angel, enz.

Daarentegen denk ik dat er bij de SatC film geen haan naar kraait zo lang Charlotte, Samantha, Miranda en Carrie er maar in zitten. Ok, en Mr Big dan.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_53187077
Ben ik het niet mee eens. Smith kan wel makkelijk uit the picture zijn (ik wil hem gewoon in de film om z'n looks ), maar ik wil weten hoe het is afgelopen met Charlotte en Harry's baby en kom op, Steve hóórt er gewoon in, hij is Miranda's Mr Big .
  vrijdag 14 september 2007 @ 23:59:55 #14
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53187212
Ik wil m zien. .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_53187260
Jeeej goed nieuws!!
pi_53187368
A movie about my live
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_53187411
Ik kijk er naar uit
pi_53189013
Oooooooooo wat leuk
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 15 september 2007 @ 01:25:20 #19
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_53189154
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 00:06 schreef nokwanda het volgende:
A movie about my live
Ja, het personage Stanford is echt uit jou gesneden .
  zondag 16 september 2007 @ 15:05:31 #20
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53219410
als mr Big er maar in zit
pi_53221930
pi_53222757
quote:
Oeh! Op m'n verjaardag!!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_53247735
quote:
Ook Harry keert terug in Sex and the City-film

NEW YORK - Acteur Evan Handler zal in de Sex and the City-film verschijnen als Harry Goldenblatt, de echtgenoot van Charlotte York. Dat meldt het Amerikaanse blad People maandag op zijn site. Eerder al zegden de vier vrouwelijke hoofdrolspeelsters en Chris Noth, de acteur die in de serie Mr Big speelde, hun medewerking aan het project toe.

De opnames van de film, die volgt op de succesvolle serie over het wel en wee van vier vriendinnen in New York, beginnen volgende week.
.
pi_53248045
haha wilde ik net posten, nu Steve nog en ik is blij
How rude!
pi_53248170
Ja Steve moet er zeker ook bij en Smith als het even kan ook.
Can't wait..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')