abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52488708
Ga ik hier in Brussel voor het eerst dat ik hier zit naar zo'n turkenwasserette om 14 dagen was te processen.
Had nog geen degelijk wasmiddelproduct gezien, dus ik trek zo'n zakje poeder uit zo'n automaat aldaar, wasverzachtertje ook uit de automaat getrokken.

Wassen, machine klaar, eerste wat ik doe is een shirt eruit trekken en eens even diep de geur inhaleren, kijken of ik wel content was met de aroma van gekozen waspoeder (poeder omg, normaal altijd vloeibaar middel).

BAH, Kots, tiffus klote! was ruikt naar wasmiddel à la jaren '50, toen nog slechts 1 fabrikant het voor het zeggen had en iedereen hetzelfde middel gebruikte! Volgens mij was die machine ook gewoon pauper, na 20 min was m'n was al klaar, kan natuurlijk nooit!

Klacht: pauperwasmiddels die in automaat wasserette zitten+machines die te kort wassen

was ik maar thuis, dan waste ik m'n was lekker met merkwasmiddel in een 'proper' wasmachine-apparaat!
  Donald Duck held zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:36:47 #2
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_52488726
spuit ff wat febreze erop en klaar!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_52488735
Was het in Nederland.
pi_52488772
En nu moeten we allemaal met TS meehuilen?

Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 19 augustus 2007 @ 00:05:42 #5
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_52489504
Heb je de vuile was buiten gehangen.
pi_52489531
Sorry, ik heb in je wasmachine gescheten, ik zal het niet meer doen

( _!)
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_52489579
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  zondag 19 augustus 2007 @ 00:10:33 #8
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_52489633
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:06 schreef Triptamine het volgende:

( _!)
American Pie
pi_52490589
quote:
Ga ik hier in Brussel
pi_52491557
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:06 schreef Triptamine het volgende:

( _!)
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:08:11 #11
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_52497556
Andere wasserette proberen?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:45:14 #12
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_52498576
Waserette

Bestaan die dingen nog ?

Anders koop je zelf een wasmachine.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_52500554
ik denk dat het aan het waspoeder ligt dat ik aldaar uit een automaat heb getrokken, vooroorlogs waspoeiert hoogstwaarschijnlijk.
Van de week ff een high quality merk vloeibaar halen en kijken wat er gebeurd
  zondag 19 augustus 2007 @ 14:52:48 #14
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_52500600
Ik heb het liefst waspoeder zonder parfum.
Schone was moet gewoon niet ruiken, en niet geparfurmeerd zijn. Al die luchtjes overal aan ik zie niet in waarom dat moet. Waarom moet een schoonmaakmiddel naar citroen ruiken, dingen moeten schoon worden en niet harder naar citroen stinken dan naar wat anders.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_52503887
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 14:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb het liefst waspoeder zonder parfum.
Schone was moet gewoon niet ruiken, en niet geparfurmeerd zijn. Al die luchtjes overal aan ik zie niet in waarom dat moet. Waarom moet een schoonmaakmiddel naar citroen ruiken, dingen moeten schoon worden en niet harder naar citroen stinken dan naar wat anders.
alsof ik uberhaupt was omdat m'n kleren ernstig bevuild zijn De leeftijd dat ik met vlekken in mijn kleren thuiskwam ben ik toch wel 10 jaar geleden ontgroeit hoor. Je wast omdat de geur van de vorige wasbeurt eruit is gegaan (meestal na 2 dagen), omdat je kleren naar rook ruiken of omdat ze een lichaamsodeur met zich meedragen. Heel sporadisch omdat je inderdaad met eten hebt geknoeit.

zoals Ilse de Lange al zegt in de reclame, als ze d'r koffer opendoet ruikt ze toch weer een beetje thuis!
En aangezien ik 200 km van huis zit, wil ik dat beetje thuis ook ruiken als m'n shit uit de machine komt; dan wil ik niet dat de geur van verderf en oorlogsodeuren me tegemoet waaien bij het openen van de machine!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')