quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:15 schreef Andyy het volgende:
dankzij firefox druk ik steeds op ctrl+t, maakt niet uit waar![]()
Klacht : zie hierboven
En nu stappen alle FF users massaal over naar IE??quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:28 schreef denB het volgende:
[..]
Dankzij firefox is IE7 beter dan zijn voorgangers!
Ik vind Opera veel overzichtelijker, je ziet wat ie moet laden en wat ie al heeft geladen, snelheid e.dquote:
Idd, zo kansloos, Microsoft ript alles. Toch is IE7 nog kutter en lelijker.. bahquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:45 schreef Oldbie het volgende:
[..]
En nu stappen alle FF users massaal over naar IE??![]()
![]()
Zou je ooit een website moeten maken dan piep je wel anders.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:IE7 heb ik wel, standaard in Vista, vind het niet verkeerd hoor
eenschquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:12 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Zou je ooit een website moeten maken dan piep je wel anders.
ik wilde niet meedoen aan deze welles/nietes discussie maar Nex heeft wel gelijk ...quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:12 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Zou je ooit een website moeten maken dan piep je wel anders.
-edit- verkeerd gelezen, ik dacht dat je met Nex iNterNet EXplorer bedoeldequote:Op zondag 19 augustus 2007 01:09 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
ik wilde niet meedoen aan deze welles/nietes discussie maar Nex heeft wel gelijk ...
Dat komt doordat de shell van Windows eigenlijk gewoon een opgepimpte IE isquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |