Of dat mensen een horloge van 400 euro duur vinden, het is wel veel geld. Maar ik kon het op dat moment wel missenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:20 schreef HostiMeister het volgende:
Als je een VW Passat al een dure auto vindt... whehehe
Ik snap niet dat ze uberhaupt nog vrouwen achter het stuur zetten, maar ja, wie ben ik....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:19 schreef Yankee_One het volgende:
ZIt je vanavond een beetje te chillen op de weg. Rijd je langs een VW Passat Station. Super mooie auto natuurlijk, kijk je naast je wat voor succesvolle zakendude erin zit... Zit er een kutje van 1m50 op het puntje van de stoel met haar neus schuin omhoog te turen.
Zoiets laat je toch niet in je dure auto rijden als man zijne
Iemand die liever alle mannen achter het stuur heeft?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze uberhaupt nog vrouwen achter het stuur zetten, maar ja, wie ben ik....
Het zou een begin zijn.....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Iemand die liever alle mannen achter het stuur heeft?
"super mooie auto" haha brutal lack of taste.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:19 schreef Yankee_One het volgende:
ZIt je vanavond een beetje te chillen op de weg. Rijd je langs een VW Passat Station. Super mooie auto natuurlijk, kijk je naast je wat voor succesvolle zakendude erin zit... Zit er een kutje van 1m50 op het puntje van de stoel met haar neus schuin omhoog te turen.
Zegt iemand die 'Baffer' als nickname heeft.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:30 schreef Baffer het volgende:
[..]
"super mooie auto" haha brutal lack of taste.
Weer een die het niet snapt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:19 schreef Yankee_One het volgende:
als man zijne
Haha ok "jostimeister", jij bent inderdaad echt degene om mij op mijn naam te wijzen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zegt iemand die 'Baffer' als nickname heeft.
Dan zal ik het maar even doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:38 schreef Baffer het volgende:
[..]
Haha ok "jostimeister", jij bent inderdaad echt degene om mij op mijn naam te wijzen.
Het lag erg voor de hand, het zou zonde zijn om het niet te doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:39 schreef veldmuis het volgende:
Leuke grap trouwens, met dat jostimeister. Hoe kom je erop.
Ja inderdaad, was ik maar zo origineel, jostimeister, die heb ik in mijn aantal jaren hier op fok nog nooit gehoord. Poe hee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:43 schreef Baffer het volgende:
[..]
Het lag erg voor de hand, het zou zonde zijn om het niet te doen.
Zo ga je me nog op mn naam wijzen tiger?
Jij was degene die over mijn naam begon idioot.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja inderdaad, was ik maar zo origineel, jostimeister, die heb ik in mijn aantal jaren hier op fok nog nooit gehoord. Poe hee.
Flikker toch op, grafmongool.
Je smileys vallen ietwat uit de toon. Jij ook, trouwens.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:58 schreef Baffer het volgende:
[..]
"Flikker toch op grafmongool" hahaha [afbeelding]
Wanneer komen de pm's om "iets af te spreken"? [afbeelding]
Cry me a river.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je smileys vallen ietwat uit de toon. Jij ook, trouwens.
Iets afspreken? Ik denk dat ik wel iets beters kan krijgen, plus mijn vriendin houdt niet zo van dat soort trio's.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:58 schreef Baffer het volgende:
[..]
Jij was degene die over mijn naam begon idioot.
En vervolgens smelt je als een 6 jarig meisje van wie haar ijslolly owrdt afgepakt. [afbeelding]
Hahaha rustig nou maar man, vraag aan mama of ze een lekkere kop warme choco maakt en dan komt het wel weer goed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iets afspreken? Ik denk dat ik wel iets beters kan krijgen, plus mijn vriendin houdt niet zo van dat soort trio's.
Ga nu maar weer buiten spelen, op de A2 was volgens mij een gezellig feestje, ga daar maar eens kijken.
Station...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:19 schreef Yankee_One het volgende:
Station. Super mooie auto
Welke stoornis zou ik volgens jou dan hebben, blaag?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:06 schreef Baffer het volgende:
[..]
Hahaha rustig nou maar man, vraag aan mama of ze een lekkere kop warme choco maakt en dan komt het wel weer goed.
Wist je trouwens dat er praatgroepen zijn voor jouw stoornis?
No offense, ik probeer je alleen te helpen vriend.
|quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Welke stoornis zou ik volgens jou dan hebben, blaag?
Zegt wederom de man, wiens naam op dit forum Baffer is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:14 schreef Baffer het volgende:
[..]
|
Geen idee maar het is duidelijk dat er iets niet in de haak is.![]()
doe niet zo populair met je anti duitland en pro vrouwenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:47 schreef Oldbie het volgende:
Iedere VW eigenaar is achterlijk. Ik snap je TT dus niet......en je OP al helmaal niet.![]()
Niks anti Duitsland. Simpelweg anti VW. Komt vooral door de Golf Sjonniesquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:50 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
doe niet zo populair met je anti duitland en pro vrouwen
ik neem ook een Golfquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:56 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Niks anti Duitsland. Simpelweg anti VW. Komt vooral door de Golf Sjonnies
Sjonniequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:58 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik neem ook een Golf
hoe is het met je Hattrick team?
Kamper.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:36 schreef Malle_beer het volgende:
Ik ga mischien een Corrado halen, kek spul wel.
Precies, dat is net als een doof meisje een radio op haar verjaardag geven.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:19 schreef Yankee_One het volgende:
Wat een grapjas.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:19 schreef Yankee_One het volgende:
kijk je naast je wat voor succesvolle zakendude erin zit...
Ik rijd ook zovaak in een Passat van de baas, maarja, die laat me ook in z'n XC 90's en BMW's rijden, en zoquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:33 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Wat een grapjas.
Boh gek, de simpelste boekhouder kan tegenwoordig zoeen VW leasen
Dus omdat er mensen zijn die niet weten hoe ze met een auto om moeten gaan ligt het aan de fabrikant?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:56 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Niks anti Duitsland. Simpelweg anti VW. Komt vooral door de Golf Sjonnies
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |