Nee, werkt wel prima verderquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:26 schreef Tomaz het volgende:
en jullie hebben dus allemaal een legitieme versie van XP of Vista?
ik zie alleen dat je een seizoenskaart kan bestellenquote:Op zondag 23 september 2007 12:08 schreef RayMania het volgende:
http://scripts.planetvoetbal.nl/voetbal/
En dan op de levensgrote banner klikken.
Effe beter kijken en voor 4,50 de match zien.quote:Op zondag 23 september 2007 12:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik zie alleen dat je een seizoenskaart kan bestellen
Idem hier. En nadat niets gebeurde herstart, krijg ik later de mededeling dat code al gebruikt isquote:Op zondag 23 september 2007 12:38 schreef Merkie het volgende:
Stomme Planet Voetbal, site is supertraag en probeer al een kwartier kijkcode in te vullen.![]()
Zelfde hier, krijg dat scherm maar niet voor m'n neusquote:Op zondag 23 september 2007 12:38 schreef Merkie het volgende:
Stomme Planet Voetbal, site is supertraag en probeer al een kwartier kijkcode in te vullen.![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 12:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Effe beter kijken en voor 4,50 de match zien.
quote:SEIZOENSKAART
Voordelig, makkelijk en gegarandeerd toegang tot alle wedstrijden
De Planet Voetbal seizoenskaart is een ideale manier om elk weekend te genieten van uw favoriete voetbal club. Met uw seizoenskaart heeft u niet alleen toegang tot uw de wedstrijden van uw club maar tot alle wedstrijden, elk weekend opnieuw. Daarnaast krijgt u ook toegang tot de playoffs aan het einde van het seizoen. Of u nu elk weekend kijkt, alleen de uitwedstrijden of de toppers voor slechts 79,- euro hoeft u het niet te laten. Uw seizoenskaart geeft u elk weekend gegarandeerd toegang, geen uitverkocht stadion voor u!!!
Bestellen
Klik op de knop “Koop nu” om uw bestelling te starten. U kunt betalen met I-Deal of Creditcard. Aan het einde van de betaalprocedure krijgt u een scherm met daarin uw unieke toegangscode. Deze code is uw persoonlijke seizoenskaart en geeft elk weekend toegang tot alle wedstrijden. Noteer deze code goed en laat deze via de mailoptie naar u zelf mailen!
Hoe werkt het
Als je een wedstrijd wilt zien ga je naar www.planetvoetbal.nl , selecteer een wedstrijd uit het programma en klikt daarop. Er verschijnt nu een pop-up scherm, voer hier de ‘kijkcode’ in en klik op verder. Het virtuele toegangskaartje wordt dan op je PC geïnstalleerd.
Elk weekend dat je wilt kijken moet je de code 1 maal invoeren, hierna kan je live alle wedstrijden volgen. De code is per weekend eenmaal bruikbaar vanaf 1 PC. Je kunt dus kijken op de PC waar vandaan je de code hebt ingevoerd. Natuurlijk kan je ervoor kiezen om de code elk weekend vanaf een andere PC te gebruiken. Planet Voetbal is alleen in Nederland te bekijken.
Had ik paar weken geleden ook, kon ik opeens dubbel betalen. Werkt echt slecht.quote:Op zondag 23 september 2007 12:39 schreef Afunados het volgende:
[..]
Idem hier. En nadat niets gebeurde herstart, krijg ik later de mededeling dat code al gebruikt is![]()
Nu heb ik het wel, maar gebeurt er niks als ik op "verder" klik. Pffquote:Op zondag 23 september 2007 12:39 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Zelfde hier, krijg dat scherm maar niet voor m'n neus
Je moet gewoon naar de wedstrijden gaan, er eentje aanklikken en vervolgens krijg je een popup scherm.quote:Op zondag 23 september 2007 12:39 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
[afbeelding]
als ik op deze banner klik krijg ik dit:
[..]
![]()
Denk het ook, ze hebben hun capaciteit niet in orde voor deze super sunday.quote:Op zondag 23 september 2007 12:42 schreef patrickt37 het volgende:
Ook hier inlog problemen.
Ik vermoed dat het overbelast is.
Bieden geen mail support hierop.quote:Op zondag 23 september 2007 12:57 schreef Afunados het volgende:
Nounou, heb dus een seizoenskaart, maar door die slome site werd mijn code niet geaccepteerd. Nu dus nogmaal weekendkaart betaald, werkt inmiddels. Iemand het mailadres van Planet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |