Is het antwoord A:quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:04 schreef Soury het volgende:
Het is groen en het drijft ?
Of antwoord B:quote:
quote:
Ikke ookquote:
Ik eet geen vlees en ik probeer vette happen te ontwijken tegenwoordigquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
TheramanierenBroodje frikandel
![]()
Met mij gaat het wel best. Het is even heerlijk rustig om me heen, alle mensen zijn lekker weg. Zit dus lekker te genieten van een muziekje en een puddinkje. Voel me totaal relext. Was ik vanmiddag nog chago: nu voel ik me 100% heerlijk blij/tevreden. Gek he![]()
Nog een vegiequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:15 schreef TherAngelina het volgende:
Ik eet geen vlees en ik probeer vette happen te ontwijken tegenwoordig.
Heerlijk is dat hm, helemaal alleen zijn.
Fijn dat je je weer goed voelt, dan krijg je ineens zomaar een vlaag van geluk door je heen, heb ik ook weleens, dat je denkt: waar komt dit nu ineens vandaan? Maar misschien omdat je gehuild hebt (ja, ik lees alles) dat het er nu even lekker uit is en zo.
Sjesusquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:18 schreef Polonium-120 het volgende:
Een TV-reparateur komt op kantoor, terug van een klus. Hij zegt tegen een collega: ‘Ik ben zes uur bezig geweest met een probleem van een oude dame, maar ik heb het uiteindelijk toch weten op te lossen. Ik heb die TV echt helemaal open gehad.‘ Geïnteresseerd vraagt de collega: ‘En, wat bleek dan uiteindelijk de oorzaak te zijn?’ De reparateur zegt: ‘Ze had de bril van haar buurvrouw op.’![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:18 schreef Polonium-120 het volgende:
Een TV-reparateur komt op kantoor, terug van een klus. Hij zegt tegen een collega: ‘Ik ben zes uur bezig geweest met een probleem van een oude dame, maar ik heb het uiteindelijk toch weten op te lossen. Ik heb die TV echt helemaal open gehad.‘ Geïnteresseerd vraagt de collega: ‘En, wat bleek dan uiteindelijk de oorzaak te zijn?’ De reparateur zegt: ‘Ze had de bril van haar buurvrouw op.’![]()
Jeetje veulenst dat klinkt triest.. Ik geef je een schouderquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nog een vegieDit word vegatopia
Ik denk trouwens dat ik me gelukkig voel omdat ik alleen ben.
Ik huil trouwens niet meer, me tranen zijn op. Heb 2 weken lang heel veel gehuild. Kan het niet meer.
Ter compensatie word dit natuurlijk een heel melig en flauw topic. Het heeft de titel vast meequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
Ik wilde iedereen even complimenteren met het feit dat de vorige SC geheel onbedoeld zo'n kwaliteitstopic geworden is![]()
Zitten hier zoveel vegies? Thalita volgens mij toch of meer?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nog een vegieDit word vegatopia
Ik denk trouwens dat ik me gelukkig voel omdat ik alleen ben.
Ik huil trouwens niet meer, me tranen zijn op. Heb 2 weken lang heel veel gehuild. Kan het niet meer.
Valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:22 schreef Soury het volgende:
Jeetje veulenst dat klinkt triest.. Ik geef je een schouder![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:23 schreef Polonium-120 het volgende:
Een blinde man gaat per ongeluk een vrouwenbar binnen."Nee,niet als ik ze vijf keer moet gaan uitleggen."
![]()
Grapjasquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:23 schreef Waris7 het volgende:
Veel vegetariërs zijn lulhannesen
Maar ik ben wel een leukquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:23 schreef Waris7 het volgende:
Veel vegetariërs zijn lulhannesen
niet alleen de jappen zijn erg, sorry jappie, maar ook de nederlanders... ze vissen de zee leeg aan de kust of net buiten de kustquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:23 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Zitten hier zoveel vegies? Thalita volgens mij toch of meer?
We hebben meer rokers.
Hmm, had je dan dat je eenmaal begon en je ging maar door? Dat de 'luiken' open stonden als het ware? Ik kan sowieso niet goed huilen eigenlijk. Heb alleen vijf dagen geleden gehuild omdat ik een filmpje zag over dolfijnen die gevangen werden door Japanners, ik zal je de details besparen, het was echt verschrikkelijk...Bij mij gebeurd het eigenlijk alleen als ik liefdesverdriet heb of er gebeurd iets met dieren en sowieso alleen als er niemand bij is.
Maar gelukkig gaat het nu beter met je.
Ohh zware tijden meis... sterktequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Me opa is stervende aan kanker. Al een paar maanden maar het loopt nu echt op z'n einde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |