1: Met zo'n kop als de jouwe krijg je alleen dates in dierenasielsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:40 schreef Schunckelstar het volgende:
als ze naar de normale versie wilde gaan was het mijn droomvrouw geweest![]()
hoe kom je er in godsnaam bij dat ik uit kerkrade komquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
1: Met zo'n kop als de jouwe krijg je alleen dates in dierenasiels
2: Je komt uit Kerkrade
Ja, Leiden is ook een verschrikkelijke stad.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:52 schreef HostiMeister het volgende:
ff serieus? nederlandstalige simpsons?
verlos dat mens uit haar leiden, alsjeblieft. doe het voor de mensheid, zorg ervoor dat haar genen zich niet kunnen vermengen met de gezonde mensheid.
Daar heb je helemaal gelijk in, mijn nederig excuus. Bedankt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:53 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ja, Leiden is ook een verschrikkelijke stad.
Het is trouwens uit zijn/haar lijden verlossen, strandjutter.
Ik onthoud dat altijd zo: in lijden zit de ij van pijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:53 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ja, Leiden is ook een verschrikkelijke stad.
Het is trouwens uit zijn/haar lijden verlossen, strandjutter.
Ze is net 11, TS is pedo en nee we willen geen vervolg. slotje!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:53 schreef T3rr0r het volgende:
Ga je er nog mee uit, Sandstorm? Zo ja, vertel ff hoe het is gegaan!
Ow btw, Nederlandse versie? Hoe oud is ze, 12?
Sandstorm gezonde mensheid?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:52 schreef HostiMeister het volgende:
ff serieus? nederlandstalige simpsons?
verlos dat mens uit haar lijden, alsjeblieft. doe het voor de mensheid, zorg ervoor dat haar genen zich niet kunnen vermengen met de gezonde mensheid.
Nee joh, maar ik neem aan dat die loeder waarschijnlijk ooit nog eens keer genomen gaat worden door iemand die wel het IQ heeft dat groter is dan dat van een stoeptegel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |