Heel duidelijk was hierbij dat ze gedurende de streams Ruud letterlijk ""in de val"" of zoals je wil "uit zijn tent" zat te lokken.
Ondanks dat Ruud nogal vaag steeds een kouwe blaas had en moest pissen (om even weg te zijn)en maar niet van Mona scheen af te komen bleef ze hem steeds om zijn nek vallen en ""smeken" om bij hem te mogen komen liggen op de bank (je moet tenslotte alles niet zo letterlijk nemen en natuurlijk was Ruud lief en stond hij alles toe)? Maar ondertussen was natuurlijk voor ons overduidelijk waar Mona in de buurt moest blijven, nl. de in haar ogen nog steeds meest populaire BNer. Ruud werd er zelfs door andere bewoners nog mee geplaagd dat hij ""verlegen"" was geworden.
Dit maakt mij nu toch wel heel benieuwd wat V. hiervan gaat maken. Ligt het allemaal aan onze toch enigszins ""oversekste" Ruud of zullen zij gewoon de waarheid uitzenden en Mona afschilderen als een berekenende vrouw die weet hoe zij moet handelen nl. hoe het publiek dit wenst en dus Ruud eindelijk verlost van zijn problemen.
Zeker is dat ik in een van de twee gevallen definitief zal afhaken hoewel ik zelfs gisteravond volgehouden heb in de hoop (we hebben natuurlijk allemaal nogal wat gedronken) het vloerkleed in ieder geval nog netjes te houden en dat de mensheid (VOO???)
nog enig medeleven toont t.o.v. betrokkenen.
Wat mij op het onderwerp brengt dat wel velen hier in dit forum volkomen in het geloof in VOO is opgegaan en nog slechts commentaar levert op de TV uitzendingen terwijl toch een ieder hier weet dat dit ten strengste verboden is wil men trouw blijven aan zijn eigen ziel en dus LOUTER EN ALLEEN de streams mag bekijken???
Wil nog wel even tegen de vriendin van Ruud zeggen dat ze het hem moeilijk kwalijk kan nemen en als NL straks helemaal tegen hem is,.. hij toch echt wel zal moeten in het (Mona's?)nationaal belang, hoe kun je ook verwachten dat uitgerekend hij de sterkste zal zijn waar bij hem de enige zwakke plek ligt.?
Heel gewone groetjes
Zazie
Zelf verspil ik al te veel tijd met de Tv en dit forum. Ik heb niet genoeg tijd en niet genoeg geduld (en geen werkende geluidskaart) om de streams langere tijd op het scherm te houden. Daarbij vallen ze steeds weg als ik er vier tegelijk probeer te openen. Zo nu en dan kijk ik een minuutje (laatste nieuws: zondagochtend half elf, Bart maakt de kachel aan, Willem is net opgestaan.)
Met andere woorden: als er geen posters zijn die rapporteren wat er op de streams te zien en te horen is kan ik niets anders doen dan de Veronica-sekte volgen en mijn kritische kanttekeningen baseren op wat zij mij voorschotelen.
Misschien is het een idee een dagboek-topic te openen waar de Watchers aantekeningen maken van de activiteiten en waarnemingen rapporteren. Bijvoorbeeld voor iedere nieuwe dag een nieuw dagboek-topic.
Overigens lijkt het me dat Ruud de aandacht van Mona kan missen als kiespijn. Het gaat niet goed met Ruud: hij takelt lichamelijk af, zijn leiderschap staat ter discussie en hij is verschrikkelijk onzeker over de nominaties. Het laatste wat hij nu wil is omgaan met pek.
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 17 Oktober 1999).]
quote:
op 10-17-1999 om 10:57 AM schreef Hunter het volgende:
Ik denk niet dat dat kan. Maar je kan het toch gewoon op de uitspraak van Mona gooien?
Mona heeft teveel naar haar "vriendin" Sabine gekeken, en probeert nu haar charmes in de strijd te gooien (alle twee).
Denk ook aan dat onschuldige vraagje: "hou je nog een beetje van me?". Mona doet het nu allemaal wat economischer: waarom het hele land overtuigen als je hetzelfde kan bereiken met de koning te verleiden?
quote:
Overigens lijkt het me dat Ruud de aandacht van Mona kan missen als kiespijn. Het gaat niet goed met Ruud: hij takelt lichamelijk af, zijn leiderschap staat ter discussie en hij is verschrikkelijk onzeker over de nominaties. Het laatste wat hij nu wil is omgaan met pek.
Volgens mijn observaties is de enige, die Ruud's leiderschap ter discussie stelt, ruud zelf. Ik heb de laatste twee TV-streams gemist (schande!), maar ik hoorde al eerder iemand zeggen dat Ruud lichamelijk aftakelde. Hoe en waar dan?
Als Ruud nl. echt fysiek aan het aftakelen is, dan is dat wellicht een onbewuste, lichamelijke reaktie op dat wat hij voor zichzelf niet wil erkennen: Ruud wil helemaal geen leider zijn! Echter, hij kan niet terug, omdat de hele groep hem aangegeven heeft dat-ie de leider is. Als hij op slag en sprong aftreed, dan keert de groep zich tegen hem. Einde koning Ruud, enter de strijd tussen zijn opvolgers, prins Willem en Prins Bart
MrM
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |