Ik heb geen bonuskaart (te lui om formulier in te vulen), maar de korting wel bedingen is geen probleem. Ga altijd even in portemonnee zoeken en zeg dat vriendin hem in haar zak heeft, werkt (bijna) altijd. In 9 van de 10 gevallen (ook kwestie van juiste kassamedewerker selecteren) en lief lachen doen wonderen...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:48 schreef supersteve het volgende:
Ik vind het nog steeds bizar dat je percee zon irritant rotkaartje moet hebben wil je aanspraak maken op bonus!!
Damn, jij maakt wat mee!quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:50 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ik heb geen bonuskaart (te lui om formulier in te vulen), maar de korting wel bedingen is geen probleem. Ga altijd even in portemonnee zoeken en zeg dat vriendin hem in haar zak heeft, werkt (bijna) altijd. In 9 van de 10 gevallen (ook kwestie van juiste kassamedewerker selecteren) en lief lachen doen wonderen...
Ik wou bijna zeggen 'dat hebben wij ook' maar dat is dezelfde AHquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:03 schreef dubidub het volgende:
Bij ons geven ze hem altijd. Al heb je hem niet (bij je), halen ze zelf een bonuskaart door die scanner heen
je hoeft helemaal geen formulier in te vullenquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:50 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ik heb geen bonuskaart (te lui om formulier in te vulen), maar de korting wel bedingen is geen probleem. Ga altijd even in portemonnee zoeken en zeg dat vriendin hem in haar zak heeft, werkt (bijna) altijd. In 9 van de 10 gevallen (ook kwestie van juiste kassamedewerker selecteren) en lief lachen doen wonderen...
Dat meen je nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik wou bijna zeggen 'dat hebben wij ook' maar dat is dezelfde AH![]()
Heb ik ook.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:21 schreef MWP het volgende:
[..]
je hoeft helemaal geen formulier in te vullenIig heb ik hier een bonuskaart waar ik nooit een formulier voor hoefde in te vullen
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |