ik wilde er gistermiddag wel staan maar dat leek me niet zo'n strak plan in de zonquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:45 schreef webspider het volgende:
[..]
Of je zorgt dat je om 11u bij de oplaadtent bent, dan is het nog niet druk..
zondag reden er ook pendelbussen, dat bedoelde ik. dat had niks met werk te maken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat ik dinsdag wel moet werken
oh tja maar dan was het sowieso de vraag voor jou of je je trein vanuit utrecht had gehaaldquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zondag reden er ook pendelbussen, dat bedoelde ik. dat had niks met werk te maken.
Dat deden we, maar M-M's telefoon pastte niet in de opladerquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:45 schreef webspider het volgende:
[..]
Of je zorgt dat je om 11u bij de oplaadtent bent, dan is het nog niet druk..
neequote:Op maandag 20 augustus 2007 15:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat deden we, maar M-M's telefoon pastte niet in de oplader
Dan had je net zo'n gezond kleurtje gehad als ik nu heb, bedoel je?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik wilde er gistermiddag wel staan maar dat leek me niet zo'n strak plan in de zon.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat deden we, maar M-M's telefoon pastte niet in de oplader
m'n nek is paarsquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan had je net zo'n gezond kleurtje gehad als ik nu heb, bedoel je?.
Af en toe de sim verwisselen met mijn telefoonquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gelukkig had ik nog een telefoon meeopgeladen en wel
Een must-have dus?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:43 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb crocs gekocht. Ik ben er zelf van geschrokken.
wtf. wat doe je?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:43 schreef _Arual_ het volgende:
Doet het pijn?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:43 schreef _Arual_ het volgende:
In je mail.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:59 schreef Q. het volgende:
Twist! Ik heb nieuw Spinvis materiaal!
Ze hebben er vast prima bier.quote:
Het is je op lowlands ook niet gelukt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik denk dat er iemand is die al dat bier op heeft gedronken.
Mijn maag werkte niet mee. Ik heb meer tijd op de plee gezeten daar dan bier gedronken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Het is je op lowlands ook niet gelukt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |